banner banner banner banner banner

КВУ виявив, що витрати окремих кандидатів у мери на ТБ перевищують задекларовані

Це проміжний звіт, у кандидатів ще є час подати інформацію про витрати

Фото з відкритих джерел

Спостерігачі Комітету виборців України виявили, що реальні витрати низки кандидатів у мери на оплату ефірного часу на телебаченні перевищують задекларовані. Про це повідомили в прес-службі КВУ.

Спостерігачі проводять моніторинг маркованої політичної реклами у підтримку кандидатів на посаду міського голови в п'яти пілотних містах: Рівне, Херсон, Черкаси, Мукачеве, Тернопіль. Проводиться моніторинг "прайм-тайм", коли розміщення реклами є найбільш дорогим (з 19:00 до 22:00). Моніторинг проводиться щоденно, з моменту реєстрації кандидатів до 23 жовтня, коли політична реклама заборонена. У разі призначення другого туру моніторинг політичної реклами триватиме до 13 листопада.

Новини за темою: ЦВК має намір відмовитися від другого туру виборів міського голови у Павлограді, – кандидат у мери

Спостерігачі КВУ порівняють інформацію з фінансових звітів кандидатів з їх витратами, розрахованими з урахуванням фактичного виходу політичної реклами на телебаченні, щоб встановити достовірність фінансових звітів і можливих проблем з прозорістю виборчих фінансів.

"На даному етапі вже виявлені розбіжності між декларованими витратами окремих кандидатів на оплату ефірного часу на телебаченні, і розрахунками реальних витрат, що значно перевищують задекларовані. Оскільки проміжні звіти не охоплюють останні 10 днів до дня голосування, кандидати ще можуть подати повну інформацію про витрати у фінальних звітах. КВУ закликає всіх кандидатів до своєчасного подання фінансових звітів, повного розкриття витрат у цих звітах, а також публікації звітів в мережі Інтернет для доступу громадськості", - наголошується в повідомленні.

Зазначається, що спостерігачі КВУ отримали розцінки на політичну рекламу від телеканалів. Згідно із законом, телеканали встановлюють розцінки на політичну рекламу заздалегідь, виходячи з середньоарифметичного значення ціни за комерційну рекламу. Всім учасникам виборчого процесу гарантується однакова ціна на ефірний час. Знижки чи надбавки забороняються.

Нагадаємо, в Україні 25 жовтня пройшли місцеві вибори. Другий тур виборів відбудеться 15 листопада.

Джерело: 112.ua

відео по темі

Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>