Понад 77% матеріалів, що містили чорний піар, були спрямовані проти Петра Порошенка, - ІМІ

Проти Володимира Зеленського були спрямовані 22,3% текстів

Униан

Більш 77,7% текстів, що містять негативні оцінки кандидатів у президенти, були спрямовані проти чинного президента Петра Порошенка. Про це повідомляється в дослідження Інституту масової інформації.

У звіті ІМІ зазначається, що в перші п'ять днів після першого туру президентських виборів матеріалів, які мали негативну тональність, ознаки чорного піару або контрагітацію було не так багато - всього 4,35% проаналізованих текстів, однак більша їх частина була спрямована саме проти Петра Порошенка. Проти Володимира Зеленського було направлено 22,3% матеріалів.

"Загалом до вибірки потрапило 6918 текстів, які були окремо проаналізовані експертами ІМІ на предмет позитивної, негативної чи нейтральної тональності, присутності ознак чорного піару чи контрагітації. До текстів із негативною тональністю належали всі тексти, де критика діяльності кандидата не супроводжувалася відповіддю іншої сторони, коментарями експертів з іншою точкою зору, використовувалися негативні оціночні судження щодо кандидата, маніпуляції тощо. Було виокремлено 301 текст, який мав негативну тональність, тобто 4,35% від загальної кількості. Сюди увійшли також і фейки, матеріали з ознаками чорного піару", - пояснюється у звіті.

"Моніторинг показав, що в новинних стрічках найпопулярніших новинних сайтів не так багато негативу, порівнюючи із загальною кількістю новин. Утім, розрив досить показовий, як і намагання окремих сайтів створити відповідний негативний образ конкретного кандидата. Найбільше новин з негативною тональністю були спрямовані проти Петра Порошенка – 77,7% (234 тексти), коли проти Володимира Зеленського – 22,3% (67 текстів). Крім кількості, характер таких новин також різнився: якщо проти Зеленського поширювалася різноманітна аргументація, чому цей кандидат є некомпетентним, не готовим до посади Президента, подекуди є звинувачення в проросійськості чи зв’язках з олігархом Ігорем Коломойським, то проти Порошенка окремі сайти поширювали відверті фейки, звинувачення у фальсифікаціях чи підготовці зриву виборчого процесу взагалі, миттєвому збагаченні та створенні ще одного “Межигір’я", - встановили дослідники.

Разом з тим, наголошується у звіті, більшість новинних ресурсів збалансовано висвітлювали діяльність кандидатів, а на ряді сайтів не було виявлено жодних новин з негативною тональністю.

Нагадаємо, перший тур президентських виборів в Україні відбувся 31 березня. В цілому по країні явка склала 62,78%. Після обробки 100% електронних протоколів відомо, що Зеленський набрав 30,24% голосів, Порошенко - 15,95%, Тимошенко - 13,40%.

Другий тур президентських виборів відбудеться 21 квітня.

Джерело: Інститут масової інформації

відео по темі

Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>