Євросоюз дозволив злиття найбільших рекламних компаній

За оцінками експертів, після злиття капітал компаній може перевищити 30 млрд дол., а річний обсяг продажів - 23 млрд дол

EPA
Європейська комісія схвалила злиття двох міжнародних рекламно-комунікаційних груп - французької групи Publicis і американської компанії Omnicom. Про це йдеться в заяві ЄК.

Очікується, що в першому кварталі 2014 року повинна з'явитися Publicis Omnicom Group, акції якої будуть належати обом сторонам у співвідношенні 50 на 50%, а цінні папери холдингу будуть розміщені на фондових біржах Парижа і Нью-Йорка.

У заяві зазначається, що Єврокомісія після розгляду умов злиття прийшла до висновку, що "угода не створює проблем конкуренції", навіть якщо новий холдинг стане номером один у світі реклами.

"Той факт, що ринки функціонують оголошеннями про торги, присутність інших великих конкурентів, відносно низькі бар'єри для входу на ринок і суттєве протистояння рекламних продавців забезпечать всім ринкам рівні умови після злиття", - наголошується в комюніке ЄК.

Publicis і Omnicom провідні світові рекламні компанії. За оцінками експертів, після злиття капітал компаній може перевищити 30 млрд дол., а річний обсяг продажів - 23 млрд дол.

Джерело: 112.ua
Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>