banner banner banner

В суди Санкт-Петербурга подано більше 20 позовів до телеканалу "Дождь"

Всього з 23 заяв шість були повернуті позивачам. Хто саме подав позови, не уточнюється

Фото з відкритих джерел
У Санкт-Петербурзі до телеканалу "Дощ" подали 23 позови про компенсацію моральної шкоди. Про це повідомляє петербурзька онлайн-газета "Фонтанка.ру".

Перший позов був поданий 30 січня, ще шість - 31 січня, решта шістнадцять - 3 лютого. Найбільше позовів були подані в суди Виборзького, Красногвардійського і Петродворцового районів міста. При цьому всі три заяви надійшли в Красногвардійський районний суд не тільки в один день, але і практично в один час, протягом 13 хвилин. У Виборзький районний суд чотири заяви надійшли протягом 6 хвилин - як і в попередньому випадку.

Червоногвардійський суд повернув позовні заяви в день реєстрації, 3 лютого. В якості причини було зазначено, що "справа не підсудна даному суду". Всього з 23 заяв шість були повернуті позивачам. Хто саме подав позови, не уточнюється.

Причиною для позовів стало опитування про блокаду Ленінграда, проведене у програмі "Дилетанти" 26 січня. Глядачам та інтернет-користувачам було задано питання, "чи потрібно було здати Ленінград, щоб врятувати тисячі життів". Опитування викликало обурення громадськості, після чого керівництво сайту "Дощу" зняло його і принесло вибачення.

Після цього з'явилися повідомлення, що блокадники збираються подати в суд на телеканал "Дощ". Проте голова громадської організації "Юні учасники оборони Ленінграда" Юрій Колосов пізніше заявив, що його організація не буде подавати колективний позов до телеканалу. Тим не менше, члени організації написали відкритий лист на ім'я президента Володимира Путіна і спікера Держдуми Сергія Наришкіна, заявивши, що питання, поставлене в ефірі "Дощу", ображає ветеранів і захисників Ленінграда.

Крім того, Законодавчі збори Санкт-Петербурга закликали генпрокурора Росії Юрія Чайку закрити телеканал "Дощ". Петербурзька прокуратура почала перевірку телеканалу, яка триває досі. У прокуратурі, тим не менше, вже заявили, що підстав для заведення справи про екстремізм немає. Роскомнагляд провів свою перевірку і не став виносити попередження.

В результаті скандалу кілька великих операторів розірвали контракти з "Дощем" - телеканал в підсумку втратив понад 80% технічного охоплення. Керівництво "Дощу" заявило, що це шлях до смерті каналу, і запропонувало операторам безкоштовні умови роботи в їх мережах протягом року. На даний момент ніхто з операторів не переглянув своє рішення.

Джерело: Фонтанка.ру
Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>