banner banner banner

У США 4 великих телеканали не допустили до ефіру відеоролик про успіхи Трампа за перші 100 днів президентства

Рекламний ролик Трампа вирішили блокувати, оскільки в ньому цілий ряд провідних журналістів з'являється в кадрі з підписом "Брехливі новини"

Дональд Трамп Reuters

Чотири великих американських телеканали не допустили до ефіру відеоролик про успіхи Дональда Трампа за перші 100 днів президентства. Ролик показали лише Fox News Channel і Fox Business Network, передає "Washington Examiner".

"Хотілося б це назвати "страшним прецедентом щодо права на свободу слова". В адміністрації президента Трампа повідомили, що CNN, ABC, CBS і NBC відхилили допуск до ефіру ролика про досягнення адміністрації протягом перших 100 днів", - йдеться в повідомленні.

Пропагандистський відеоролик вперше було показано в ефірі у понеділок, 1 травня.

Також DW уточнює, що ролик містив критику на адресу "брехливих" ЗМІ, які не бажають інформувати про успіхи адміністрації президента США.

"У рекламному відеоролику Трампа цілий ряд провідних журналістів з'являється в кадрі з підписом "Брехливі новини". Серед них - ведуча NBC Андреа Мітчелл, Вольф Блітцеру (CNN) Рейчел Мэддоу (MSNBC), Скотт Пеллі (CBS) і Джордж Стефанопулос (ABC).
В обґрунтування свого рішення не транслювати відео Трампа ABC, NBC і CNN заявили, що воно містить неточну інформацію. АВС заявила, що ролик містить особисті нападки, а CBS відмовилася від коментарів", - зазначає видання.

Джерело: 112.ua

відео по темі

Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>