banner banner banner

United Airlines поверне гроші за квитки всім пасажирам скандального рейсу

Інцидент на борту літака United Airlines стався 9 квітня

скріншот скриншот

Американська авіакомпанія United Airlines вирішила повернути гроші за квитки всім пасажирам переповненого рейсу 3411, з якого витягнули пасажира. Про це перевізник повідомив USA Today.

12 квітня гендиректор United Оскар Муньос в черговий раз вибачився за інцидент. За словами керівника компанії, йому соромно за те, що сталося. Він пообіцяв, що United більше ніколи не буде силою висаджувати пасажирів з квитками, пише BBC.

Новини за темою: United Airlines втратила понад 600 млн дол. після скандалу з пасажиром

Муньос також повідомив, що не збирається подавати у відставку. Раніше в інтернеті з'явилася петиція з вимогою відставки керівництва United, її підписали понад 60 тис. осіб.

Як заявив генеральний директор, його найняли, щоб зробити United краще. "Ми цим займалися, і я продовжу цим займатися", - сказав Муньос.

Знаходяться в салоні пасажирам оголосили, що рейс було продано більше квитків, ніж місць у літаку. У зв'язку з цим пасажирів попросили звільнити чотири місця для співробітників авіакомпанії. Авіакомпанія запропонувала в якості альтернативи інший рейс, компенсацію та розміщення на ніч в готелі. Ніхто з пасажирів не прислухався до прохання, після чого на борт увійшли правоохоронці і вибірково попросили чотирьох осіб покинути салон літака. Один з них відмовився підкоритися вимогам, його насильно виволокли з салону, взявши під руки. На кадрах відеозапису, яку поширюють в ЗМІ і в соціальних мережах, видно, що обличчя пасажира розбите і закривавлене.

Після цього генеральний директор United Airlines Оскар Муньос вибачився перед пасажирами рейсу.

Джерело: 112.ua

відео по темі

Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>