banner banner banner banner

У Латвії заборонили трансляцію семи телеканалів групи Russia Today

Заборона діятиме, поки Кисельов залишатиметься у списку санкцій ЄС

Russia Today З відкритих джерел

Латвійська Національна рада з електронних ЗМІ (NEPLP) заборонила трансляцію на території країни семи пропагандистських телеканалів російської державної групи RT (Russia Today). Рішення ухвалили, керуючись списком санкцій Євросоюзу. Про це повідомляється на офіційному сайті NEPLP.

Зазначається, що після санкцій, введених Радою ЄС, ці сім телеканалів латвійські органи безпеки вважають найбільш впливовими російськими пропагандистськими каналами у Європі.

Так, в Латвії заборонили телеканали RT, RT HD, RT Arabic, RT Spanish, RT Documentary HD, RT Documentary та RT TV. Вони перебувають під фактичним контролем, керівництвом і одноосібним управлінням російського пропагандиста та ведучого Дмитра Кисельова, який є в санкційних списках ЄС, виступав за підрив територіальної цілісності, суверенітету і незалежності України. Телеканали зареєстровані в Росії і Великій Британії.

Зазначається, що заборона діятиме, поки Кисельов залишатиметься у списку санкцій ЄС.

RT створили у 2005 році у Росії. Це телевізійна багатомовна компанія, орієнтована на закордонну аудиторію. ЇЇ фінансує уряд РФ.

Джерело: 112.ua

відео по темі

Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>