Молдовський телеканал оштрафували за трансляцію сюжетів з російських новин

Штраф становить 50 тис. леїв (близько 3 тис. доларів)

RTR Moldova

Координаційна рада з питань теле - і радіомовлення (КРТР) Республіки Молдова оштрафувала телеканал "РТР-Молдова" за недотримання закону про боротьбу з іноземною пропагандою. Про це повідомляє молдовське інформагентство Realitatea.md.

"Кілька днів КРТР проводила моніторинг телеканалу і з'ясувала, що в його ефірі виходили такі ж сюжети, що і на телеканалі "Росія 1". Крім того, у деяких випадках аналогічними були і підводки до сюжетів. Вони виходили у випусках місцевих новин і займали від 28% до 41% часу випуску", - йдеться в повідомленні.

Новини за темою: Додон прогнозує громадянську війну в разі об'єднання Молдови з Румунією

На засіданні КРТР було прийнято рішення оштрафувати канал на 50 тис. леїв (близько 3 тис. доларів), а в разі повторного порушення - збільшити штраф.

Директор "РТР-Молдова" Євген Сергєєв заявив, що з рішенням ради не згоден.

Закон, що забороняє ретрансляцію російських новин, був підписаний в Молдові 10 січня цього року. Його підписав замість президента країни Ігоря Додона спікер парламенту.

Джерело: 112.ua

відео по темі

Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>