banner banner banner

Корупційний скандал в Казахстані: Екс-міністра фінансів пов'язують з компаніями, обвинуваченими у розкраданнях

Журналістів, які висвітлюють скандал, накладено штрафи і зобов'язання видалити публікації

У Казахстані розгортається скандал, пов'язаний з колишнім міністром фінансів та держдоходів Зейнуллою Какімжановим. Колишнього чиновника і його сім'ю пов'язують з низкою будівельних компаній, які в тому числі мають державні підряди та підозрюються у розкраданнях. Про це повідомляє портал Ratel.kz.

Зокрема, повідомляється, що в компанії, яку пов'язують з Какімжановим, "К-ДорСтрой", перевіряючі державні органи виявили ознаки розкрадань в особливо великих розмірах. Компанія, як повідомляється, серед іншого неякісно виконала державний підряд по реконструкції злітно-посадкової смуги міжнародного аеропорту Уральська.

Ratel.kz

Крім того, що діяльність компанії розслідують в Національному бюро з протидії корупції, її включили в список недобросовісних постачальників держави. Роботу компанію, яку пов'язують з екс-міністром фінансів Казахстану, розслідують в рамках декількох кримінальних справ, відкритих зокрема за підозрою в розкраданні при реконструкції ЗПС аеропорту Уральська й у скоєнні шахрайства відносно іноземного інвестора.

Ці та інші факти стали предметом для розслідування ряду ЗМІ Казахстану. Зокрема про діяльність екс-міністра Какімжанова і підконтрольних йому компаній стала приводом для низки публікацій за місцем Forbes і опозиційному сайті Ratel.kz.

На початку року Какімжанов і його син, який також пов'язаний з вищезгаданими компаніями, подали позов до суду і зажадали стягнень з видань та їх керівництва.

4 квітня, Медеуский районний суд Алмати виніс рішення за позовом до інтернет-порталу Ratel.kz і журналу Forbes.kz і стягнув з відповідачів 50 млн 200 тис. тенге (понад 160 тис. доларів). Згідно з рішенням, видавець сайту Forbes.kz ТОО United Media Group і заступник головного редактора видання Олександр а. боси повинні виплатити Какімжановым 16,5 млн тенге; видавець інтернет-порталу Ratel.kz ТОВ "ИТАЮ", головний редактор видання Марат Асипов, журналісти Геннадій Бендицкий і Сапа Мекебаев – 26 млн 900 тис. тенге.

Крім того, суд зобов'язав Forbes.kz спростувати відомості, викладені в 9 статтях і повністю видалити з сайту і акаунтів в соціальних мережах 10 статей. Також суд порахував, що 13 статей, опублікованих інтернет-порталом Ratel.kz, не відповідають дійсності, а тому повинні бути спростовані і видалені. Крім того, суд заборонив виданням писати про екс-міністра.

Відповідачі вже заявили про свою незгоду з рішенням суду, про його необоснованності і намір його оскаржити. Втім, журналісти не сподіваються на позитивне в результаті рішення судів по справі.

Джерело: 112.ua

відео по темі

Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>