Громадський транспорт у містах світу: Повітряні гондоли, похвилинна оплата та комфортний транспорт

Зручність, практичність, оригінальність, надійність. Хотілося б застосувати ці слова щодо київського громадського транспорту, але поки що так можна говорити лише про іноземні приклади. Подивимося, чим цікавий громадський транспорт в різних містах світу

Мабуть, неправильно буде говорити, що український (зокрема київський) громадський транспорт гірший за всіх, оскільки в світі (напевно) все ж є приклади, коли ситуація ще гірша.

І все ж, порівняно з багатьма іншими прикладами, український громадський транспорт залишається в серйозному програші.

Мова не тільки про ситуацію в цілому, але і про проблему якісних рішень, і (що не менш важливо) про гарну маркетингову роботу.

Оце все, а також інші цікаві особливості і розглянемо детальніше на конкретних прикладах.

Венеція (Італія)

Досвід Венеції, судячи з останніх подій, незабаром цілком може згодитися Києву (та й усій Україні загалом).

Венеція відома своїми водними каналами, якими, власне, і пересуваються жителі та туристи, які зазирнули оглянути місцевість. Пересуваються, до речі, не тільки знаменитими гондолами.

В сучасній Венеції надзвичайно популярні вапоретто. Це ефективний і дуже швидкий аналог річкового трамвая.

Вапоретто працюють за принципом автобусів і ходять цілодобово, однак їхня висока швидкість сприяє руйнуванню історичних будівель стародавнього італійського міста.

Ванкувер (Канада)

У Ванкувері створена система так званого легкого метро під назвою SkyTrain. Її мета – зменшити наземний рух в місті.

SkyTrain – це повністю автоматизовані надшвидкісні лінії монорейки, які проходять кількома міськими районами.

Квитки продаються в автоматичних терміналах на входах станцій. Особливістю SkyTrain є відсутність турнікетів. Єдиною мірою контролю є вибіркова перевірка наявності квитків у пасажирів контролерами.

Варшава (Польща)

Квитки на громадський транспорт у Варшаві можна придбати як на певну кількість хвилин (наприклад, на 20), так і на кілька днів або місяців.

Цікаво, що квитки продаються на зупинках громадського транспорту – у водія купити їх не вийде.

Міський транспорт державний, практично всі автобуси – з кондиціонерами.

Також є популярний мобільний додаток, яке надає всім охочим докладний опис запланованої ними поїздки.

Вільнюс (Литва)

У столиці Литви часто вартість квитків залежить від днів. Зокрема, при купівлі довгострокових квитків, якщо не користуватися ними у вихідні, вийде дешевше.

Знову таки, є зручний мобільний додаток, що дозволяє отримати детальну інформацію про заплановану поїздку.

При контролі квитків на зупинках люди не виходять з транспорту доти, доки не пройдуть перевірку.

Медельїн (Колумбія)

Колумбійське місто має складний рельєф і цікаву особливість – так звані повітряні гондоли.

Цей вид транспорту пов'язує віддалені райони міста один з одним і скорочує час проїзду.

Франкфурт (Німеччина)

у Франкфурті під час купівлі квитка на громадський транспорт ви оплачуєте за кінцевий пункт призначення.

Квиток діє до кінця дня, якщо ви вийшли раніше під час проїзду, то зможете продовжити шлях до кінцевої безкоштовно.

При цьому квиток передбачає пересадки з одного виду транспорту на інший.

Берлін (Німеччина)

В місті є дві компанії: BVG, куди входять автобус, трамвай, метро та водне сполучення, а також Deutsche Bahn, куди входять міська електричка і регіональні поїзди.

Ось на BVG варто зупинитися трохи детальніше. А точніше, на їхній рекламі, популярність якої уже досить давно перевалила за масштаби Німеччини.

Просто подивіться:

Безкоштовний громадський транспорт

На тлі чергового подорожчання громадського транспорту в Києві таке формулювання звучить вкрай несподівано, однак ідея про безкоштовний громадський транспорт все таки популярна. І стає все більш популярною.

Нещодавно стало відомо про те, що Естонія провела експеримент, зробивши безкоштовним проїзд у міжміських автобусах.

З міст, де практикують безкоштовний проїзд, можна виділити англійський Манчестер, де курсують безкоштовні автобуси, що з'єднують ключові точки призначення типу залізничних станцій, парковок, зон шопінгу і бізнес-центрів.

В американському Маямі є так звані Metromover – безкоштовні самоврядні поїзди з невеликих вагончиків. Система складається з 21 станції і охоплює діловий центр міста (Downtown Miami), райони Brickell, Park West та Omni. На станціях Government Center і Brickell можна пересісти на звичайне надземне метро, проїзд на якому буде вже платним.

А що в Україні?

З останнього – ось що:

Джерело: 112.ua

відео по темі

Новини за темою

Новини партнерів

Загрузка...