Французький бренд одягу змінив логотип на зображення тварин, що зникають

У лімітовану колекцію увійшли футболки із зображенням десяти вимирущих видів

Lacoste lacoste.com

Спільно з Міжнародним союзом охорони природи компанія Lacoste створила лімітовану колекцію футболок для привернення уваги до зникомих видів тварин. Про це повідомляється на сайті французького бренду.

На білих поло традиційний логотип (зелений крокодил) замінять зображеннями 10 тварин, що вимирають. Це суматранський тигр, каліфорнійський кондор, анегадська ігуана, саола, східний чорний номаскус, яванський носоріг, какапо, віргінська циклура, бірманська черепаха і каліфорнійська морська свиня.

Lacoste lacoste.com

Кількість футболок із зображенням кожного виду відповідає приблизній кількості представників цього виду, що залишилися на землі. Наприклад, в колекцію увійшли 30 футболок-поло з логотипом каліфорнійської морської свині, 40 - з черепахою, 67 - з носорогом тощо. Загалом Lacoste випустить 1775 футболок.

Виручку від продажу бренд передасть у Міжнародний союз охорони природи і природних ресурсів, заснований в 1948 році у Франції. Ціна поло — 150 євро.

Як повідомлялося раніше, один з епізодів нового ролика Lacoste зняли на станції метро "Видубичі" в Києві.

Джерело: 112.ua

відео по темі

Новини за темою

Новини партнерів

Загрузка...

Віджет партнерів