Facebook запроваджує нові правила для запобігання втручанню у вибори

Цукерберг заявив, що соцмережа вводить верифікацію рекламодавців і найме тисячі людей, щоб контролювати цей процес

Марк Цукерберг З відкритих джерел

Компанія Facebook має намір запобігати спробам втручання у вибори в низці країн в 2018 рокі. Про це у соцмережі 6 квітня написав її засновник і виконавчий директор Марк Цукерберг.

Він зазначив, що після виявлення втручання Росії у вибори у США Facebook ввів нові інструменти захисту і видалив десятки тисяч фейкових акаунтів, а тепер має намір запровадити ще два нововведення.

Новини за темою: Втручання у вибори по всьому світу: Все, що відомо про скандал із Facebook і Cambridge Analytica

Рекламодавець, який хоче запускати політичні або рекламні оголошення, має бути верифікований. Для цього рекламодавці повинні підтвердити свої особу та місце розташування. Кожному рекламодавцю, який не пройде верифікацію, заборонять запускати політичні або рекламні оголошення. Рекламодавці повинні будуть показати, хто за них заплатив.

Новини за темою: Росія спробує втрутитися в американські вибори в листопаді, - директор ЦРУ

Це правило вводиться в США і в найближчі місяці буде впроваджено по всьому світу. Також Facebook створить архів для пошуку старої політичної реклами та інструмент, що дозволяє бачити всі рекламні оголошення, розміщені на сторінці.

Цукерберг заявив, що компанія найме "тисячі людей", які будуть слідкувати за верифікацією великих сторінок і перевіркою рекламодавців, що, за його словами, ускладнить поширення неправдивої інформації та використання фейкових акаунтів.

Нагадаємо, Facebook опинився в центрі скандалу у зв'язку з незаконним використанням даних більш ніж 50 млн користувачів компанією Cambridge Analytica під час її роботи з передвиборним штабом Дональда Трампа. 

Джерело: Цукерберг/Facebook

відео по темі

Новини за темою

Новини партнерів

Загрузка...