Facebook посилить контроль над рекламою, яку розміщують у соцмережі

Рішення ухвалено після того, як у соцмережі було виявлено низку антисемітських оголошень

Фото з відкритих джерел

Компанія Facebook має намір збільшити штат працівників для контролю за рекламою, яку розміщують у соціальній мережі. Таке рішення було ухвалено після журналістського розслідування видання ProPublica, яке виявило на платформі категорію антисемітських оголошень. Про це повідомляє BBC

Компанія визнала, що не змогла запобігти або навіть помітити можливість розміщення банерів, які показувалося тільки тим користувачам, які вважають себе антисемітами.

У публікації журналістів також йшлося про те, що в соцмережі є можливість купівлі реклами, яка дозволить залучити аудиторію за ключовими словами "ненависники євреїв" та іншими подібними образливими виразами.

"Ми ніколи не розраховували і не припускали, що функціональність системи може бути використано подібним чином. Це наша помилка", - заявила операційний директор Facebook Шеріл Сендбер.

Зараз опрацьовуються кроки і можливості виключити появу подібної реклами. За словами Сендберг, команда спеціальних працівників відстежуватиме слова, які може бути використано для продажу цільової реклами.

Також вона зазначила, що компанія працює над новою системою, яка дозволить користувачам повідомляти про неприпустимі категорії реклами на кшталт того, як користувачі можуть скаржитися на повідомлення, що з'являються у стрічці. 

Раніше повідомлялося, що Саакашвілі відсторонив прес-секретаря за антисемітські натяки у Facebook. Йдеться про Дарину Чиж, яка у своєму пості звернулася до президента Порошенка. Сам пост згодом було видалено, однак користувачі встигли зробити скріншот.

Джерело: 112.ua

відео по темі

Новини за темою

Новини партнерів

Загрузка...

Віджет партнерів