British Airways компенсує клієнтам втрати від хакерської атаки

Інцидент не вплине на польоти і всі бронювання клієнтів залишаться в силі

Літаки авіакомпанії British Airways пресс-служба

Генеральний директор компанії British Airways Алекс Круз приніс вибачення за витік персональних даних і даних кредитних карток своїх клієнтів і пообіцяв повну компенсацію постраждалим, передає ВПС.

"Компанія на 100 відсотків зобов'язана компенсувати клієнтам всі збитки", - заявив Алекс Круз.

За словами Круза, інцидент ніяк не вплине на польоти і всі бронювання клієнтів залишаться в силі.

За даними авіакомпанії компанії, з 21 серпня по 5 вересня платіжні дані клієнтів, які бронювали квитки або змінювали дати польотів на сайті ba.com і через додаток, "були скомпрометовані".

Новини за темою: У США звинувачують громадян Ірану в хакерській атаці на телеканал НВО, - ЗМІ

Витік даних могла торкнутися 380 тисяч клієнтів. Однак мова не йде про крадіжку паспортних даних або інформацій про поїздки. Це, в першу чергу, фінансова інформація користувачів.

Новини за темою: Хакерське угруповання на "мільйони доларів": Хто і як грабував світ від імені Fin7

Як повідомлялося, хакери атакували базу даних клієнтів авіакомпанії British Airways, викравши інформацію майже 400 тис. осіб. 

Джерело: 112.ua

відео по темі

Новини за темою

Новини партнерів

Загрузка...

Віджет партнерів