banner banner banner

Apple навчить свої пристрої підбирати рекламний контент під настрій користувача

Відповідну систему компанія подала на розгляд в Патентне бюро США

Логотип Apple Reuters
Компанія Apple подала у Патентне бюро США (UPSTO) заявку, де описала систему, здатну підбирати контент, в тому числі і рекламні оголошення, орієнтуючись на настрій користувача пристрою. Про це повідомляє Lenta.ru, посилаючись на The Register.

Заявка на патент називається "Визначення настрою користувача на основі характеристичних даних про користувача і групу". Apple подала її в UPSTO 23 січня 2013 року.

Настрій людини планують визначати за його користувацькою активністю: запущеними додатками, прослуханою музикою, переглянутим відео та відкритими веб-сторінками.

Також будуть враховуватися "зовнішні фактори": вираз обличчя, пульс, день тижня (наприклад, щоб перевірити, чи не співпадає дата з державним святом).

Зібрані дані будуть складати "базовий профіль настрою" користувача. Система підбере контент, орієнтуючись на цей профіль. Частиною "націлювання" за настроєм буде підбір рекламних оголошень.

Зазначимо, що запатентовані технології не завжди знаходять втілення в життя. Раніше Apple також патентувала гнучку батарею і камеру з функцією постфокусіровки. Ці концепти поки не отримали реалізації в пристроях компанії.

Джерело: Lenta.ru
Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>