banner banner banner

ЗАЗ і Chery домовилися про виробництво автомобілів в Україні

ЗАЗ і китайська компанія Chery Automobile Co домовилися про виробництво седана E5 і кросовера Tigo в Україні

Фото з відкритих джерел
Запорізький автозавод і китайська Chery Automobile Co домовилися про виробництво седана E5 і кросовера Tigo в Україні, повідомляє "Коммерсант-Украина".

"Запорізький автозавод підписав з Chery Automobile Co. угоду і почав виробництво нових моделей цієї марки, повідомили в "Укравто", - йдеться у повідомленні.

Наголошується, що за коментарями начальника відділу маркетингу "Сі Ей Автомотів" (дистриб'ютор Chery в Україні; входить в "Укравто") Павла Радукана, на конвеєр ЗАЗу стали седан Chery E5 і кросовер Chery Tigo. Інші подробиці в "Укравто" не розголошують. Проте джерело, знайоме з ситуацією, повідомило, що моделі Chery будуть збиратися на потужностях ЗАЗу методом великовузлового складання. Однак на підприємстві розраховують збільшувати локалізацію, що дозволить експортувати ці автомобілі.

Нагадаємо, співпраця ЗАЗ і Chery почалася у 2011 році. Тоді на потужностях підприємства в Україні почалося виробництво автомобіля ЗАЗ Forza (створений на базі Chery A13), який також відправляється на експорт.

Завдяки кооперації компаній автомобілі Chery в Україні стали доступнішими. До початку виробництва в країні ціна Tigo становила близько 140 тис. грн, а моделі E5 коштували понад 108 тис. грн. В автосалоні "Експрес-Авто" (торгує Chery, Chevrolet, Daewoo, ЗАЗ, ВАЗ) повідомили, що вартість Chery E5 і Chery Tigo на початку цього тижня стартувала від 93 тис. грн і 128 тис. грн відповідно. Вартість даних моделей стала збільшуватися після девальвації гривні, як і в інших учасників ринку.

Також нагадаємо, що до ЗАЗу з китайськими партнерами у 2013 році домовилися також Кременчуцький автоскладальний завод, який відновив виробництво Geely з подальшим розширенням модельного ряду, і корпорація "Богдан", яка підписала контракт з JAC, Lifan і Great Wall.

Наголошується, що китайський автопром знаходиться у пошуках ринків збуту і готовий ризикувати, виходячи на наш ринок, на відміну від європейських або японських компаній, у яких вже є потужності в Європі, говорить президент корпорації "Богдан" Олег Свинарчук.

"У китайських автомобілів низька база собівартості, що робить економіку їхнього складання для вітчизняних заводів більш привабливою, ніж давно усталених на ринку великих світових компаній", - вважає регіональний директор "Атлант-М Юг" (дилер Renault) Олександр Дмитерчук. За словами генерального директора компанії "ABT Баварія" (офіційний імпортер BMW, MINI в Україні) Олександра Тимофєєва, інвесторів з інших країн не вдається залучити через слабкий попит і стагнаційний стан авторинку. У 2013 році в Україні було продано всього 201,6 тис. автомобілів, що на 7% менше, ніж роком раніше.

На думку учасників ринку, запуск виробництва нових моделей на ЗАЗі, безумовно, посилить конкуренцію на ринку. За словами Дмитерчука, український завод вибрав моделі, які зараз знаходяться у найбільш швидкозростаючих сегментах. Крім того, ЗАЗ може відібрати частину частки у суміжних класах за рахунок більш низької вартості, ніж у імпортних автомобілів, говорить Тимофєєв.

Нагадаємо, що обсяг продажів нових автотранспортних засобів в Україні у січні скоротився на 2% порівняно з січнем 2013 року і становив 12,8 одиниць, повідомляє "Укравтопром".

Джерело: Коммерсант-Украина
Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>