banner banner banner

З 1 січня вартість зовнішньої реклами у Києві зросте у середньому на 20%

Зміни тарифів торкнуться переважно реклами великих форматів, а також нових видів реклами на транспорті

112.ua
З 1 січня у Києві будуть діяти нові тарифи на розміщення зовнішньої реклами та реклами на транспорті. У середньому ціна збільшиться на 20%, про це заявив заступник голови КМДА - керівник апарату Олександр Пузанов, повідомляє прес-служба КМДА.

За словами Пузанова, причиною підвищення тарифів стало прагнення збільшити надходження до міського бюджету, а також зменшити кількість рекламних носіїв великого формату. Наприклад, щити, що стоять окремо, подорожчають на 19-23% залежно від типу. Щити на тимчасових спорудах, на парканах, територіях будмайданчиків мають значно більші розміри і будуть коштувати на 28-37% дорожче.

Ціна на невеликі конструкції - сітілайти - зросте на 13-21%. Вартість розміщення рекламних вивісок не зміниться.

Вартість рекламних носіїв на транспорті також практично не зміниться. Тарифіковані будуть лише деякі нові види реклами, яких раніше не було у класифікаторі. Наприклад, внутрішнє брендування вагонів або брендування вагонів міської електрички.

Як повідомлялося раніше, плановий показник надходжень до міськбюджету від зовнішньої реклами був виконаний ще у жовтні. Станом на 13 грудня поточного року виконання склало 118,9%. Від зовнішньої реклами місто отримало 109,4 млн грн, а від реклами на транспорті - 12 млн грн. Лідерами з розміщення зовнішньої реклами у поточному році стали мережі побутової техніки та електроніки.

Дані поточного року у 80 разів перевищують показник минулого року, реклама на транспорті принесла місту лише 150 тис. грн, зовнішня - 96,6 млн грн.

Джерело: 112.ua

відео по темі

Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>