Яценюк про "Шовковий шлях": Російська транзитна блокада України провалилася

Зазначається, що на даний момент підписано попередній меморандум з литовськими партнерами щодо об'єднання нового "Шовкового шляху"

112.ua

Успішне прибуття експериментального поїзда новим "Шовковим шляхом" довело Росії, що економічна і транзитна блокада України провалилася. Про це заявив прем'єр-міністр Арсеній Яценюк під час наради щодо прибуття експериментального поїзда Україна - Грузія - Азербайджан - Казахстан - Китай до кінцевої точки маршруту, передає прес-служба уряду.

За словами глави уряду, ініціатива міністра інфраструктури Андрія Пивоварського щодо організації нового шляху доставки товарів виявилася результативною.

"Є факт: з Іллічівська вийшов тестовий поїзд. І є другий факт: за 15 днів він дійшов до станції призначення. Здійснено дуже складну і велику роботу, тому що йдеться про те, що треба було домовитися з п'ятьма країнами і щонайменше з шістьма різними операторами. У кожного своя тарифна політика, у кожного свої внутрішні регулювання митниці. Але нам вдалося досягти згоди з тим, щоб запустити цей тестовий поїзд і довести Росії, що економічна і транзитна блокада України провалиться. І вона провалилася. Наші торговельні партнери чітко продемонстрували своє бажання разом з Україною побудувати новий транзитний шлях", - підкреслив Арсеній Яценюк.

Крім того, прем'єр додав, що на даний момент підписано попередній меморандум з литовськими партнерами щодо об'єднання нового "Шовкового шляху" з поїздом "Вікінг".

Новини за темою: У Кабміні обговорили розвиток "Шовкового шляху" напередодні переговорів з Китаєм

"Це означає, що в рамках нашого співробітництва з Європейським Союзом та реалізації Угоди про зону вільної торгівлі до цього Шовкового шляху буде підключена не тільки Україна, не тільки Грузія, Азербайджан, Казахстан і Китай, але й країни-члени Європейського Союзу", – пояснив Яценюк.

Крім того, глава уряду доручив Мінінфраструктури вивчити можливості скорочення тривалості рейсу новим "Шовковим шляхом" до десяти днів і зниження собівартості перевезень. Яценюк зазначив, що зараз доставка одного контейнера до кінцевого пункту призначення в середньому коштує 5,5 тис. дол., що трохи дорожче, ніж стандартний шлях транзиту через Росію.

Нагадаємо, тестовий рейс нового контейнерного поїзда, який був запущений 15 січня за маршрутом Україна - Грузія - Азербайджан - Казахстан - Китай, дістався до кордону з Китаєм на 16-й день дороги – в ніч з 30 на 31 січня 2016 р.

Загалом тривалість маршруту склала 15,5 доби замість 11-12 анонсованих раніше. Затримки виникли в Чорному морі і на території Казахстану.

Станом на 1 лютого поїзд перебував на станції "Достик". Наступним етапом буде його навантаження товарами для перевезення у зворотному напрямку.

Новини за темою: Україна і Азербайджан розвиватимуть транспортні маршрути в напрямку Китаю та Ірану, - АП

Зазначимо, що поїзд у складі 10 вагонів і 20 сорокафутових контейнерів був відправлений 15 січня з Іллічівська. Його маршрут пролягав Чорним морем і основними станціями: порт Батумі, Алят, Актау-Порт, Бейнеу, Жезказган, Балхаш-1.

Вказаний маршрут є альтернативним шляхом доставки вантажів із Заходу на Схід в обхід території РФ через Україну, Грузію, Азербайджан і Казахстан до Китаю.

Джерело: 112.ua

відео по темі

Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>