banner banner banner

В "Укрзалізниці" не передбачена компенсація пасажирам за неналежні умови

За словами компанії, суперечки вирішуються начальником станції або вокзалу, у потягах під час руху - начальником потяга, не доводячи їх до суду

Зламані крісла у вагоні поїзда пресс-служба "Укрзализныци"

В "Укрзалізниці" не передбачена виплата компенсацій пасажирам за неналежні умови проїзду. Про це повідомляє "Укрінформ" з посиланням на інформацію, отриману на запит.

"Перевезення пасажирів здійснюється пасажирськими вагонами, які відповідають санітарно-технічним та іншим нормам, які забезпечують безпеку для життя та здоров'я пасажирів. Відшкодування компенсаційних виплат пасажирам за неналежні умови проїзду нормативними і нормативно-правовими актами не передбачене", - йдеться у відповіді "Укрзалізниці".

Також наголошується, що згідно з договором перевезення (придбаним проїзним документом) перевізник зобов'язується перевезти пасажира до пункту призначення у терміни, визначені договором.

Новини за темою: Зламано майже 600 кнопок, понад 80 підсклянників і близько 240 столиків: В "Укрзалізниці" розповіли про недбалість пасажирів

"Укрзалізниця" повідомляє, що протягом 2018 року не було зафіксовано звернень громадян до суду з приводу порушення їхніх прав під час пасажирських перевезень.

"Всі суперечки та непорозуміння, які виникають між пасажирами та працівниками залізниці, розв'язуються на станції начальником станції або начальником вокзалу, в потягах під час руху потяга - начальником потяга, не доводячи їх до суду", - повідомляє "Укрзалізниця".

Новини за темою: "Укрзалізниця" заплатить SMM-нику 740 тис. грн за ведення сторінки у Facebook

Суспільство інформує, що в разі виявлення в пасажирських вагонах технічних несправностей пасажир має право звернутися до начальника потяга через провідника вагона. Пасажирські потяги супроводжують начальник потяга, провідники й електромеханік, який за можливості усуває технічні несправності під час поїздки.

"Укрзалізниця" також повідомляє, що супроводження пасажирських потягів медичним працівником не передбачене, а в екстрених випадках необхідно звертатися до провідника, який повідомить начальнику потяга, і той через засоби зв'язку зможе викликати швидку допомогу, яка чекатиме хворого на найближчій станції.

Як повідомлялося, "Укрзалізниця" підвищила ціни на проїзд на 12%.

Новини за темою: В "Укрзалізниці" прокоментували ситуацію із закупівлею російських нагородних значків

Джерело: 112.ua

відео по темі

Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>