В Україні запрацювали нові правила маркування продуктів

Для переходу на нові стандарти виробникам дали три роки

Фото з відкритих джерел

В Україні почав працювати закон № 2639-VIII про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів. Про це йдеться в тексті закону. 

Цим законом встановлено заборону на введення споживачів в оману. Тепер виробники зобов'язані вказувати, чи піддається продукція заморозці/розморозці. При цьому заборона на введення в оману поширюється навіть на рекламування. Особливо це стосується випадків, коли виробник вказує, що його продукція має лікувальні властивості. 

Закон регламентує правила надання інформації щодо продуктів, які продаються через інтернет. 

До того ж необов'язковим стає інформування споживачів про поживну цінність продуктів, які не піддавалися переробці, або якщо ці дані не є визначальними для споживача, або якщо площа упаковки замала. 

Законом передбачається також зміна шрифту на упаковках та обгортках. Інформація про продукт повинна бути українською мовою, шрифт – чітким, контрастним та розбірливим. Окремо виділятимуть інгредієнти-алергени.

При цьому масу заморожених продуктів вказуватимуть без урахування криги.

Зміни будуть і в стрічці про термін придатності. Так, наприклад, на упаковці цукру, алкоголю або жувальної гумки можуть взагалі його не вказувати. 

Нагадаємо, Верховна Рада ухвалила цей закон у грудні минулого року 231 голосом народних депутатів

Закон № 2639-VIII про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів набув чинності 7 лютого 2019 року після того, як його опублікували в парламентському виданні "Голос України".

Джерело: 112.ua

відео по темі

Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>