В Україні назвали причини відмови Starbucks від українського ринку

Зазначається, що продукція Starbucks є дорогою для українського споживача

AP

Продукція Starbucks на українському ринку є досить дорогою для споживача, через це компанія не виходить на український ринок. Про це заявила глава офісу Національної інвестиційного ради Юлія Ковалів в ефірі програми "Гроші вперед!" на Радіо НВ.

"Зі Starbucks важче. ЗМІ вже кілька разів повідомляли про його вихід на ринок, і мер про це також говорив, але пізніше в Starbucks повідомляли, що не виходить на ринок України. На сьогодні чітких термінів і бачення виходу на ринок немає, але якщо подивитися на ринок України, то зрозуміло, що для цієї компанії він не є великим", - зазначила Ковалів.

Раніше мер Києва Віталій Кличко висловив упевненість у тому, що мережа кав'ярень Starbucks з'явиться в Україні. За його словами, це "лише питання часу". При цьому Кличко вже заявляв про прихід мережі кав'ярень на український ринок. Проте згодом компанія офіційно спростувала цю інформацію.

Новини за темою: В одязі H&M і з кавою Starbucks: На які бренди дуже чекають в Україні

Джерело: 112.ua

відео по темі

Новини за темою

Новини партнерів

Загрузка...