banner banner banner banner

В очікуванні чесного конкурсу: Мітинг колективу "112 Україна" під будівлею Нацради

Співробітники телеканалу стоять з кульками і плакатами, скандують "Ліцензію каналу дайте, 112 не вимикайте"

Співробітники телеканалу "112 Україна" під стінами Нацради з ТБ 112.ua

Співробітники "112 Україна", зібрались під стінами Нацради з ТБ, де чекають результатів конкурсу на ліцензії на вільний загальнонаціональний канал цифрового мовлення. Про це з місця подій повідомляє кореспондент "112 Україна".

"Наші колеги вже спостерігають за засіданням всередині, ми тут і чекаємо рішення Нацради по телебаченню, - яким же буде його рішення і чи стане "112 Україна" переможцем. Співробітники нашого телеканалу, впізнавані обличчя - вони всі вболівають за те, щоб телеканал "112 Україна" став переможцем", - говорить кореспондент.

Співробітники телеканалу стоять з кульками і плакатами, скандують "Ліцензію каналу дайте, 112 не вимикайте".

"Ми лідер серед інформаційних телеканалів, про це свідчать незалежні медіа-ресурси, що спеціалізуються на аналізах ЗМІ на предмет заангажованості, - у нас такого найменше, і ми кращі претенденти, на нашу думку і думку інших джерел, тому будемо сподіватися і чекаємо рішення", - додає кореспондент.

Журналісти зібралися під будівлею Нацради, оскільки є побоювання, що сам конкурс заточений під парламентський телеканал "Рада". У листі до спікера ВР Андрія Парубія глава Нацради Юрій Артеменко ще 1 липня 2016 року запропонував розглянути питання отримання ліцензії на цифрове мовлення для телеканалу "Рада". Парламент передбачив закупівлю обладнання на перехід на цифру задовго до оголошення конкурсу. Зараз багато галузевих експертів і навіть деякі народні депутати впевнені, що сам конкурс - ширма і формальність, щоб легітимізувати перемогу "Ради".

Галузеве видання "МедиаНяня" повідомляло, що "вся ця історія дуже нагадує те, що відбувалося в 2011-му, коли попередній склад Нацради проліцензованих в цифрі державний телеканал Нацбанку" БТБ ", за три роки роботи витратив 350 млн грн (зараз його місце в цифрі займає другий телеканал суспільного мовлення "Культура"). Перемога "Ради" в конкурсі - (не) монополіст "Зеонбуд" буде регулярно отримувати хороший куш з держскарбниці, що, як мені здається, тягне на корупцію ", - пише" МедиаНяня ".

Всього 5 телеканалів претендують на місце в мультиплексі МХ-5, яке звільнив телеканал "Вінтаж" - це "112 Україна", "Ньюзван", "Плюс-Плюс", "Рада", "Гравіс-Кіно". За умовами конкурсу, ліцензію на всеукраїнське мовлення може отримати той телеканал, у якого не менше половини від загального обсягу контенту становить частка соціально важливих програм. Однак ті, хто програв втратять свою заставу, яку несподівано визначено на досить високому рівні - більше 130 тис. грн.

Перемога телеканалу "Рада" в конкурсі коштуватиме держбюджету близько 18 млн грн на рік - у стільки обійдеться підтримка цифрового мовлення, тобто більше 125 млн грн на весь термін ліцензії. При цьому "Рада" вже зараз присутня в супутнику, а також у всіх кабельних мережах країни як обов'язковий канал.

Що стосується каналу "112 Україна", то його перемога в конкурсі означала б також звільнення регіональних частот, які потім могли б бути передані іншим мовникам. Ліцензії телеканалу "112 Україна" протягом майже чотирьох років є джерелом конфлікту між каналом і Нацрадою, яка 26 раз відмовила групі компаній в переоформленні ліцензій, посилаючись на різні причини, в той же час переоформлюючи ліцензії прямим конкурентам "112 Україна".

Джерело: 112.ua

відео по темі

Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>