banner banner banner banner banner

"Укрзалізниця" знову допустила транспортний колапс на західних прикордонних переходах, - Каленков

Голова "Укрметаллургпрому" вважає, що проблеми полягають, по-перше, в дефіциті локомотивної тяги, який набуває просто загрозливих масштабів, а по-друге, у відсутності в УЗ процесу управління потоками, який нормально функціонує

Фото з відкритих джерел

ПАТ "Укрзалізниця" в черговий раз в поточному році допускає створення на західних прикордонних переходах "заторів" з вагонів, при цьому залишаючись в ролі стороннього спостерігача, сказав голова Об'єднання підприємств "Укрметалургпром" Олександр Каленков, повідомляє uaprom.

"Останні місяці наростає транспортний колапс на Львівській залізниці, особливо на західних прикордонних переходах України. Незважаючи на стрімко зростаючий "затор" з вагонів, "Укрзалізниця" зайняла роль спостерігача і, схоже, спокійно споглядає за тим, як біля західного кордону незабаром збереться половина парку вагонів країни", - сказав він.

За його словами, середньодобовий підхід в напрямку Ужгорода протягом жовтня зріс з 1962 вагонів (з яких 606 транзит) до 2296 (з яких 52% – транзит) на кінець місяця, а за 8 днів листопада - до 2922 вагонів.

"При цьому час проходження навантажених вагонів становить 8 діб, що вище нормативу в 2,5 рази! У результаті вітчизняні підприємства змушені знижувати відвантаження через відсутність навантажувального ресурсу", - зазначив Каленков.

Глава "Укрметаллургпрома" вважає, що проблеми полягають, по-перше, в дефіциті локомотивної тяги, який набуває просто загрозливих масштабів, а по-друге, у відсутності в УЗ нормально функціонуючого процесу управління потоками.

"Беручи до уваги поточну ситуацію, скажу, що у нас є великі сумніви в тому, що Кравцов виконав свою обіцянку по ремонту локомотивів у вересні-жовтні (нагадаю, тільки у вересні повинно було бути відновлено 84 локомотива, а до кінця 2017 року 274 одиниці). В результаті відбувається страждає український ГМК, який не може забезпечити завантаження сировини і готової продукції, оскільки паралізовано парк рухомого складу, який в Україні є й без того дефіцитним", - підкреслив він.

На думку Каленкова, фундаментально вирішити цю проблему можна тільки за рахунок оновлення парку локомотивів УЗ, і в умовах обмеженого фінансування саме на цій статті інвестицій повинна зосередити увагу УЗ, а не на будівництво вагонів, які досить успішно купує і експлуатує приватний бізнес.

Але покупка локомотивів – це питання навіть не найближчих місяців, вважає він. Тому в поточній ситуації просто необхідні швидкі і правильні управлінські рішення, які дозволять вирівняти ситуацію:

· контроль за пропуском і підходом вантажів для оперативного регулювання руху в напрямку прикордонних переходів, в т. ч. оперативне введення обмежень для транзитних вантажопотоків;

· встановлення інвестиційних пріоритетів і зусиль менеджменту на вирішенні проблеми відновлення існуючого парку локомотивів, щоб вагони бізнесу і самій УЗ використовувалися для перевезень, а не для зберігання продукції на шляхах УЗ в очікуванні локомотивів.

Як повідомлялося раніше, УЗ влітку допускала транспортний колапс на західних прикордонних переходах.

Джерело: 112.ua

відео по темі

Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>