"Укрзалізниця" тимчасово припиняє повернення квитків через інтернет

В "Укрзалізниці" вважають, що переважна кількість квитків на період новорічно-різдвяних свят викупається через інтернет з подальшою метою їх перепродажу

ПАТ "Укрзалізниця" з метою попередження зловживань з квитками, оформлених через інтернет, з 12 грудня до закінчення періоду новорічно-різдвяних перевезень буде здійснювати їх повернення тільки через залізничні каси. Про це повідомляє прес-служба ПАТ.

"Таке рішення прийнято на численні прохання пасажирів, недопущення створення штучного дефіциту і подальших спекуляцій проїзними документами на потяги", - наголошується в повідомленні "Укрзалізниці".

Новини за темою: "Укрзалізниця" розглядає питання припинення залізничного сполучення з Росією

У компанії вважають, що переважна кількість квитків на пікові дати, зокрема на зимові свята, викупається через інтернет у перші хвилини відкриття продажів. Тим часом простежується тенденція до повернення значної частини викуплених квитків (переважно в нічні години), що, так чи інакше, корелює з наростанням ажіотажного попиту на поїздки за популярними маршрутами.

"Такі дані можуть свідчити про те, що квитки масово і системно викуповуються для їх подальшого перепродажу. У результаті створюється штучний дефіцит, який викликає справедливе невдоволення та нарікання громадян, які збираються подорожувати", - підкреслюють у ПАТ.

Нагадаємо, з 10 грудня в Україні почав діяти новий графік руху потягів.

Джерело: 112.ua

відео по темі

Новини партнерів

Загрузка...