banner banner banner banner

"Укрзалізниця" офіційно визнала, що "Дніпровагонрембуд" не несе відповідальності за вихід з ладу кондиціонера

Таслицький надав акт, підписаний представниками "Дніпровагонрембуду" і УЗ, в якому сторони після завершення вивчення несправності роблять висновок про зовнішнє втручання як причину виходу кондиціонеру з ладу

Причиною виходу з ладу системи кондиціонування вагону №12 поїзда Херсон - Київ, в якому 7 серпня їхала віце-прем'єр міністр Іванна Климпуш-Цинцадзе, є потрапляння стороннього предмету, а не технічна несправність. Це документально засвідчили представники "Укрзалізниці", заявив в інтерв’ю "РБК Україна" директор ПАТ "Дніпровагонрембуд" Леонід Таслицький.

Таслицький також надав акт, підписаний представниками "Дніпровагонрембуд" і УЗ, в якому сторони після завершення вивчення несправності роблять висновок про зовнішнє втручання як причину виходу кондиціонеру з ладу.

РБК-Украина

Коментуючи скандал із некондиціонованим вагоном і повідомлення ЗМІ про намір "Укрзалізниці" розірвати контракт з заводом, Таслицький висловив подив такими діями УЗ.

"9 серпня УЗ офіційно визнала, що дефекти спричинені саме пошкодженнями в ході експлуатації, представники УЗ підписали відповідний акт. Але ми не можемо зрозуміти, навіщо публічно заявляти про те, що з нами розриватимуть угоду", - зауважив Таслицький.  

"Те, що в ЗМІ з'явились публікації про те, що УЗ розриває з нами договірні стосунки, це, я вважаю, чорний піар. І це все наш завод сильно зачіпає, адже в нас 120-річна історія і добра репутація. Ми завжди пишались якістю нашої роботи", - сказав Таслицький.

Він підтвердив, що у вагоні №12 стояв кондиціонер, відремонтований на ПАТ "Дніпровагонрембуд". Апаратові 30 років, його зроблено в Німеччині. За словами Таслицького, на випадок виявлення технічної несправності є стандартний регламент дій, згідно з яким після виходу з ладу обладнання викликається підрядник. Однак представників "Дніпровагонрембуд" ніхто не викликав. 

"Дізнавшись про те, що трапилось, ми направили своїх представників у Київ, де цей вагон знаходиться зараз. Виявилось, що у вагоні виявлені технічні пошкодження під час експлуатації вже після ремонту, який ми провели. Можливо, камінь перебив трубку подачі охолоджуючої рідини. Коли таке трапляється, це не питання якості ремонту. Звісно, витікання рідини призводить до відключення системи кондиціонування", - розповів директор заводу.

РБК-Украина

Директор заводу наголосив, що за останні три роки "Дніпровагонрембуд" відремонтував для УЗ 109 кондиціонерів, і жодної рекламації не було.

"Ми не шукаємо винних, але я вважаю, що УЗ не повинна поширювати неперевірену інформацію. Безпідставні звинувачення на адресу заводу завдають нам репутаційної шкоди не лише в Україні, але й у країнах, куди ми постачаємо свою продукцію", - додав керівник "Дніпровагонрембуду". 

Джерело: 112.ua

відео по темі

Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>