banner banner banner

"Укрзалізниця" не змогла забезпечити необхідну пропускну здатність для роботи маріупольських підприємств

На думку Зінченка, проблемною ділянкою є "Комиш-Зоря - Волноваха"

Генеральний директор ПАТ "ММК ім. Ілліча" З відкритих джерел

Генеральний директор ПАТ "ММК ім. Ілліча" Юрій Зінченко розповів про низьку здатність пропускної реконструйованої залізничної гілки і про альтернативні шляхи постачання сировини на підприємство, передає видання "Коментарі".

Всього близько 16 вантажних поїздів на добу може пропустити відкрита 25 травня реконструйована залізнична гілка між станціями Зачатьївка і Розівка. А це в півтора рази нижче оголошеного "Укрзалізницею" рівня в 24 вантажні потяги.

Про це на своїй сторінці у Facebook написав генеральний директор ПАТ "ММК ім. Ілліча" Юрій Зінченко.

"Оскільки "Укрзалізниця" так і не змогла забезпечити необхідну пропускну здатність на ділянці Комиш-Зоря - Волноваха для стабільної роботи маріупольських підприємств (навіть після проведення реконструкції, яка завершилася 25 травня 2017 року, і особистої участі прем'єр-міністра України Володимира Гройсмана у відкритті реконструйованої гілки між станціями Зачатьївка і Розівка, пропускна здатність з 2 по 6 червня склала лише близько 16 вантажних поїздів на добу, що в півтора рази нижче оголошеного "Укрзалізницею" рівня в 24 вантажних поїзди), група "Метінвест" змушена була шукати альтернативні, але, на жаль, і більш дорогі варіанти поставок сировини", - написав у соцмережі Юрій Зінченко.

"Одним з таких рішень стала закупівля вапняків на далеких ринках з доставкою морським транспортом через Маріупольський морський торговельний порт, що дозволить привезти сировину на меткомбінат без використання перегону Комиш-Зоря - Волноваха. І ось, в першій декаді червня Маріупольський порт вперше візьме партію вапняку для ММК Ілліча - теплохід "NAVIOS ХІОС" під прапором Греції класу Supramax (довжина 190 м, ширина 32,3 м, дедвейт 55,2 тис. т) привіз 52,2 тис. т вапняку, частину якого було вивантажено в нейтральних водах і доставлено в порт теплоходом "Behcet C". Це перша пробна поставка вапняку з ОАЕ. Від успішності цієї пробної поставки залежить, чи буде продовжено практику закупівель вапняку за кордоном в обсягах 50-55 тис. т на місяць і його доставку комбінатам через Маріупольський порт. За умов недостатнього завантаження порту та враховуючи перспективність такого додаткового вантажопотоку, група "Метінвест" обґрунтовано розраховує, що порт впорається з поставленим завданням і вирішить питання безпечного суднозаходження, оперативної та якісної перевалки за мінімальної вартості цих послуг для комбінатів", - зазначив керівник.

"І останній крик душі. Минулого тижня в Маріуполі прем'єр-міністр України Володимир Гройсман нарешті відкрив довгоочікувану реконструйовану ділянку Комиш-Зоря - Волноваха, побажав металургам продуктивної роботи - благо всі бар'єри тепер знято. Однак навіть після цього керівник УЗ Войцех Балчун не може забезпечити меткомбінати вагонами. Результат знову нульовий. 16 вантажних поїздів ми отримували в першому кварталі 2017 року - ще до початку реконструкції та вимушеного зниження пропуску для ремонтних вікон у квітні-травні. З боку менеджменту УЗ це або саботаж, або відверта профнепридатність", - резюмував генеральний директор ПАТ "ММК ім. Ілліча".

Джерело: 112.ua

відео по темі

Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>