"Укрзалізниця" масово будує "розумні" пішохідні переходи через колії

"Укрзалізниця" масово будує "розумні" пішохідні переходи через колії. Такі переходи поки що є тільки в Ірпені, Білій Церкві та Києві. Всього три, але вони вже дозволили знизити статистику смертності під колесами поїзда майже в два рази.

Правила переходу залізниці вкладали нам в голову зі шкільної лави, але багато хто воліє ці правила не дотримуватися. Тим самим підвищуючи статистику смертності під колесами локомотива. "Укрзалізниця" вирішила боротися з порушниками самим прогресивним шляхом – поліпшенням власної інфраструктури та облаштуванням безпечних пішохідних переходів за європейським зразком. Перші такі переходи з'явилися на території Південно-Західної залізниці – у найбільш населеному макрорегіоні України, де залізничні колії на багатьох ділянках перетинають густонаселені міста.

"До 2018 року ми обладнали три сучасних пішоходны переходи, в планах на 2019 рік – ще кілька десятків, - коментує Роман Веприцький, директор регіонального філіалу "Південно-Західна залізниця". – Місця для облаштування переходи вибирали, виходячи зі статистики нещасних випадків. В результаті, нам вдалося знизити частоту травматизму на цих ділянках залізниці до нуля.

Статистика смертності на залізниці жахає. За словами головного спеціаліста департаменту охорони праці Олени Овсієнко, тільки в 2018 році на ділянці Південно-Західної залізниці було зафіксовано 60 нещасних випадків. Після того, як масштабний проект щодо запобігання невиробничого травматизму на залізниці вступив в активну фазу реалізації, кількість нещасних випадків скоротилася вдвічі. У 2019 році зафіксували 43 випадки травматизму, 30 з них – з летальним результатом.

Реалізацію планів щодо скорочення кількості нещасних випадків на залізниці почали з вивчення досвіду своїх західних колег. Далі – спробували накласти цей досвід на особливості менталітету українців. В результаті, на розгляді виявилося три варіанти облаштування безпечних переходів.

Від будівництва мосту через колії – найдорожчого проекту вартістю приблизно в 20 мільйонів гривень – відмовилися відразу. Облаштування підземного пішохідного тунелю також визнали занадто дорогим і витратним за часом проектом. У підсумку зупинилися на більш простому рішенні – обладнанні пішохідного переходу через колії.

За словами Романа Веприцького, такий перехід можна встановити лише за місяць, а коштувати він буде в 10 разів дешевше, ніж підземний тунель і в 20 разів менше, ніж міст. При цьому, за ефективністю він не буде поступатися більш складним інфраструктурним проектам.

Нові переходи сконструйовані таким чином, що не помітити поїзд, що наближається, просто неможливо.

"Ми розробили унікальні огорожі змієвидного типу. Це зроблено для того, щоб людина, ступивши на перехід, спочатку пройшлася трохи вздовж шляхів в одну сторону, потім – в іншу, подивившись, чи немає поїзду. Крім того, ми обладнали місце переходу світловою та звуковою сигналізацією, твердим нековзним покриттям, якісним освітленням та відеоспостереженням з фіксацією", - зазначив Роман Веприцький.

Сучасні пішохідні переходи – не єдиний план з порятунку українців. Після будівництва швидкісної лінії "Київ-Бориспіль", огородженої захисним бар'єром, залізничники вирішили зарежимити та інші ділянки своїх шляхів. Зараз повним ходом йде встановлення огорожі вздовж залізниці, неподалік від ТЦ "Оушен Плаза". Скорочуючи шлях до супермаркету через колію, городяни ризикують потрапити під колеса локомотива. Тільки в минулому році на цій ділянці сталося 7 дтп, 5 з них закінчилися смертю. Зараз несанкціонований перехід закритий щитом, довжиною в 2 кілометри. Це вже дозволило звести кількість нещасних випадків тут до нуля. Такі огорожі незабаром з'являться на всіх ділянках залізниці, що перетинають місто.

Джерело: 112.ua
Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>