banner banner banner

У Києві почав працювати оновлений call-центр поліції по лінії "102"

Система вдосконалена і дозволяє прийняти кожне звернення громадян за допомогою

пресс-служба

У Києві почав працювати оновлений call-центр поліції, повідомила прес-служба Нацполиции з посиланням на начальника департаменту інформаційної підтримки і координації поліції Олександра Замыслова.

Було прийнято рішення про створення служби прийому та реагування на звернення громадян , які надходять по лінії "102".

"Для цього в МВС було створено окремий напрям, який зараз займається впровадженням цієї системи", - цитує Замыслова прес-служба.

Новини за темою: Кабмін оприлюднив оклади Нацполіції: глава отримує 40 тис. грн на місяць

Система вдосконалена і дозволяє прийняти кожне звернення громадян за допомогою до правоохоронців. Подібні центри будуть створюватися на базі територіальних підрозділів поліції, йдеться в повідомленні.

пресс-служба

Нагадаємо, МВС готує нові запити на закордонні гранти для фінансування реформ Нацполиции.

Джерело: 112.ua

відео по темі

Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>