banner banner banner

Тютюнові компанії здійснюють революцію на ринку сигарет, - дослідження

За роки роботи вчені PMI запатентували більше ніж тисячу розробок, пов'язаних зі зниженням ризику куріння

Щоб через боротьбу з курінням не втратити прибуток, тютюнові компанії активно впроваджують нові сигарети, покликані зменшити шкоду для здоров'я і замінити собою традиційні сигарети. Тільки на дослідження в цій області йдуть мільярди. Про це з посиланням на матеріали досліджень повідомляє видання "Новое время".

Так, за останні шість років наукові розробки в цій області тільки однієї компанії Philip Morris International (PMI) обійшлися в 2 млрд дол. Ще 790 млн дол. PMI інвестувала у створення виробничих потужностей для виготовлення нових продуктів у Швейцарії та Італії. Інші представники тютюнової індустрії не квапляться з оголошенням розмірів своїх інвестицій у новий напрямок.

Як пише видання, ці чималі витрати виправдані прогнозами зміни частки ринку альтернативних продуктів вже найближчим часом. "Ми розраховуємо, що через п'ять-десять років продукти зі зниженим ризиком складуть 15% нашого портфеля", — говорить президент PMI Андре Каланцопулос.

За роки роботи вчені PMI запатентували більше ніж тисячу розробок, пов'язаних зі зниженням ризику куріння. А в 2015 році компанія навіть увійшла в топ-5 найбільших патентозаявників Євросоюзу в сфері товарів повсякденного попиту.

Так, у PMI займаються розробкою нового покоління електронних сигарет і заодно розвивають два інших продукти, заснованих на технології нагрівання тютюну: у першому випадку за рахунок електроніки, у другому — вуглецю.

Згідно з дослідженнями, основна частина шкідливих для людини компонентів тютюнового диму утворюється під час згоряння тютюну. "А так як штучно вивести їх зі складу сигарет неможливо, було вирішено виключити сам процес горіння",— пояснює концепцію нового продукту Мойра Гілхріст, директор з наукового відділу взаємодії продукції зі зниженим ризиком дослідного центру PMI.

Останнім ноу-хау стала розробка продукту, який отримав назву iQOS. У 2014 році iQOS почали продавати в Японії та Італії. Пізніше новинка з'явилася в Швейцарії, Лісабоні, Москві, Бухаресті, а в лютому цього року і в Україні. До кінця 2016‑го вона охопить 20 ринків, розраховують розробники.

Фахівці Wells Fargo Securities, американської компанії з дослідження споживчих ринків, прогнозують, що до 2025-го даний продукт зможе замістити собою до 30% ринку традиційних сигарет в розвинених країнах.

Джерело: 112.ua
Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>