"Суспільному" судом заборонено закривати "Доброго ранку, країно!", – Терехова

Суспільна телерадіокомпанія України ("UA:Перший") повідомила "Доброго ранку, країно!" про припинення трансляції наступного дня, після ефіру Тимошенко, незважаючи на заборону суду вчиняти такі дії. Про це в ефірі одного з українських телеканалів заявила ведуча програми Тетяна Терехова.

Вона зазначила, що 5 липня в ефірі програми була Юлія Тимошенко, а 6-го керівництву НСТУ було вручено ухвалу суду про заборону переривати трансляцію.

"Наступного дня після ефіру Тимошенко гендиректор нашої телекомпанії, ведуча Тетяна Гончарова разом з журналістами та представниками виконавчої служби занесла до НСТУ документ про те, що суд заборонив припиняти з нами співпрацю і ми маємо залишатися в ефірі "UA:Перший". Буквально за дві години після того один з членів правління "Суспільного" на своїй сторінці у "Фейсбук" розмістив фотографію з Юлією Тимошенко та повідомив, що вони припиняють з нами співпрацю. І це – незважаючи на рішення суду", – повідомила Терехова.

За її словами, рішення суду з’явилося внаслідок невчасного повідомлення НСТУ про припинення співпраці.

"Договір між НСТУ та "Ера-медіа" про трансляцію "Доброго ранку, країно!" був чинний до 10 липня 2018 року. Попередити про його розірвання потрібно було за 30 днів – тобто до 10 червня. Інакше він вважався автоматично продовженим ще на рік. А лише 19 червня ми отримали лист про те, що НСТУ намагається розірвати з нами договір. 26 червня судом була винесена ухвала, якою НСТУ, на забезпечення нашого позову, заборонялося чинити будь-які дії, спрямовані на припинення трансляції нашої програми", – поінформувала Терехова.

Далі, відзначила вона, все переходить у судову площину.

"За невиконання судових рішень настає кримінальна відповідальність. Також ми плануємо звертатися за підтримкою до міжнародних організацій", – підсумувала Терехова.

Нагадаємо, 9 липня ведуча програми "Доброго ранку, країно!" повідомила, що після ефіру з Юлією Тимошенко керівництво Національного суспільного телебачення вирішило припинити трансляцію найрейтинговішої програми в ефірі "UA:Перший" після інтерв'ю з опозиційним політиком. Пізніше керівництво НСТУ повідомило, що надсилало попереджувальні листи.

Джерело: 112.ua

Новини за темою

Новини партнерів

Загрузка...

Віджет партнерів