Супрун розповіла, як отримати компенсацію за заподіяну здоров'ю шкоду

Відповідачем завжди є роботодавець — заклад охорони здоров'я чи лікар-ФОП

Супрун про відшкодування збитків, заподіяних здоров’ю https://lb.ua

Кожен пацієнт має право оскаржити неправомірне рішення й отримати компенсацію, якщо його здоров’ю завдано шкоди. Відповідачем завжди є роботодавець — заклад охорони здоров’я чи лікар-ФОП. Про це повідомляє виконувачка обов’язків міністра охорони здоров’я Уляна Супрун на своїй сторінці у Facebook.

"Фіксація таких скарг — дуже корисний інструмент. Він допомагає довести, що в конкретній лікарні справді були випадки порушення прав пацієнтів", - йдеться у повідомленні.

Як повідомляється, найкращий варіант – письмове звернення. Якщо особисто приносите заяву, попросіть зареєструвати її, а якщо надсилаєте поштою, то рекомендованим листом. При зверненні через електронну пошту – вказуйте електронну адресу, куди має прийти відповідь.

Уляна Супрун проінформувала, куди звертатись із скаргою, що потрібно зазначити в заяві, скільки часу може розглядатись звернення та що робити, якщо ви не погоджуєтесь з рішенням, яке отримали.

Новини за темою: Супрун розповіла, як захистити психічне здоров’я під час "передвиборчого загострення"

Що треба зазначити в заяві:

  • ПІБ;
  • Місце проживання;
  • Суть питання і чітке формулювання вимоги, якщо ви хочете бути присутнім при розгляді – вкажіть це;
  • Підпис та дату.

Куди звертатись із скаргою:

  • До головного лікаря із письмовою заявою (попросіть зареєструвати її);
  • Якщо ситуацію не вдалось владнати, зверніться в департамент чи управління охорони здоров’я вашого міста чи області;
  • Якщо знову не вдалось владнати ситуацію – телефонуйте на гарячу лінію місцевих органів виконавчої влади;
  • Якщо ситуація залишається невирішеною, зверніться на гарячу лінію уряду за телефоном 1545.
  • Також можете звернутись до Інспекції з питань захисту прав споживачів (це завжди безкоштовно).
  • Якщо на жодному з етапів не вдалося владнати ситуацію, пацієнт має право звернутись до суду. За безкоштовною правовою допомогою можна звернутися до Центрів з надання безкоштовної правової допомоги.

Новини за темою: Супрун розповіла, як харчуватися у період Великого посту без шкоди для здоров'я

Що робити, якщо ви не погоджуєтесь з рішенням, яке отримали після своєї скарги:

  • подати скаргу до органу або посадової особи вищого рівня;
  • подати скаргу до місцевого департаменту охорони здоров’я;

Звертатись можна протягом місяця, після того як вас ознайомили з рішенням.

Звернення можуть розглядати:

  • до 15 днів (якщо не потребує додаткового вивчення);
  • до 30 днів (якщо потрібне додаткове вивчення);
  • до 45 днів (якщо вивчити обставини неможливо у 30-денний термін).
Джерело: 112.ua

відео по темі

Новини за темою

Новини партнерів

Загрузка...

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>