Справу "ЧМП-Бласко" відновлено, розслідування продовжується, - Омелян

Омелян сподівається, що невдовзі також буде поставлена крапка у справі довколо "Українського Дунайського пароплавства"

Міністр інфраструктури Володимир Омелян в ефірі "112 Україна" 112.ua

Справу "ЧМП-Бласко" відновлено, розслідування продовжується і винні будуть покарані. Про це в ефірі телеканалу "112 Україна" заявив міністр інфраструктури Володимир Омелян.

"Ситуація з флотом була ще гіршою. У нас було, так зване "ЧМП - Бласко".  Це порядку 300 океанських лайнерів. І воно все зникло. Те, що я зробив, коли став міністром, на цю справу наклали гриф "таємно" і десь заховали, ми цю справу відновили, зняли гриф таємності, зараз вона знову розслідується, сподіваюся, що винні будуть покарані", - зазначив він.

Водночас Омелян має надію, що невдовзі буде поставлена крапка щодо ПрАТ "Українське Дунайське Пароплавство". "По Дунайському пароплавстві. Дійсно, там є величезна проблема у господарській діяльності. Вони в 2016 році показали кращі показники, але я думаю, ми зможемо найближчим часом розставити всі крапки над "і".  Після ламання корупційної схеми на ОПЗ, ми продовжимо цю проблематику. У нас була спроба аудиту у 2015 році, яка не була успішна, але я думаю, що по 2016 році ми зможемо її провести у поставити крапку", - сказав він.

При цьому Омелян не назвав точної суми від українського пароплавства, яка наразі перебуває у офшорах, однак не заперечив, що мова про значні кошти. "Це сотні. Це сотні, безумовно. Вони всі під різною юрисдикцією, під різними прапорами", - додав він.

Нагадаємо, Чорноморське морське пароплавство — найстаріше пароплавство на Чорному морі, яке починає свою історію в часи Російської Імперії, коли в 1833 році було створено акціонерне Чорноморське товариство пароплавів для встановлення постійних зв'язків між Росією і Османською імперією. Базовий порт пароплавства — місто Одеса.

Новини за темою: Корупційні схеми мають місце у транспортній галузі, але не в Мінінфраструктури, - Омелян

На січень 1993 року ЧМП мало 227 судів, але з них 160 були розкидані по офшорам всього світу. Почалися перші арешти суден за різноманітними, часто надуманими, приводами: так не дорахувалися 11 з них. Після перетворення ЧМП в акціонерне товариство руйнівні тенденції посилилися. Відсотки за кредитами зростали доходи "Бласко — ЧМП" ховалися і виводилася в офшорні банки. В результаті, було порушено кримінальну справу.

Новини за темою: Омелян передав Гройсману факти корупційної діяльності в "Укрзалізниці"

Станом на сьогоднішній день флот ЧМП скоротився до одного вимпела.

Джерело: 112.ua

відео по темі

Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>