СБУ викрила розкрадання 20 млн грн, виділених для реконструкції каналу "Тилігульський лиман – Чорне море"

Посадовці ландшафтного парку "Тилігульський" за результатами тендеру уклали договір на виконання ремонтних робіт із місцевим підрядним підприємством, генеральним директором якого є депутат обласної ради

З відкритих джерел

Оперативники Служби безпеки України викрили масштабні розкрадання державних коштів, що були призначені на реконструкцію з’єднувального каналу "Тилігульський лиман – Чорне море". Про це повідомляє прес-служба СБУ.

Як повідомляється, посадові особи ландшафтного парку "Тилігульський" за результатами тендеру уклали договір на виконання ремонтних робіт із місцевим підрядним підприємством, генеральним директором якого є депутат обласної ради.

"Після конкурсу частину робіт підрядник доручив одній із бізнес-структур регіону і перерахував на її рахунок 20 мільйонів гривень із 60, що виділено на реконструкцію. Насправді ж фірма-субпідрядник не пов`язана з будівництвом чи реконструкцією гідротехнічних об’єктів і необхідної техніки та обладнання не мала. Щоб "відмити кошти", фігуранти провадження вносили до офіційних документів завідомо неправдиві дані про обсяги виконаних робіт та вартість використаних будівельних матеріалів. Переведені бюджетні кошти на рахунки комерційної структури згодом були обготівковані та привласнені", – йдеться у повідомленні.

Зазначається, що згадані махінації призвели до швидкого руйнування гідротехнічної споруди та унеможливило її подальшу експлуатацію. Тому для відновлення зруйнованих обʼєктів із бюджету планувалося виділити ще понад 35 мільйонів гривень цьому ж підряднику.

Депутату обласної ради ‒ генеральному директору підприємства-підрядника та виконавцю технічного нагляду за будівництвом, який визнав гідротехнічні споруди придатними до експлуатації, оголошено підозри. Не виключено, що будуть притягнені до відповідальності й інші посадові особи, можливо причетні до розкрадання. 

Підозрюваним обрано запобіжний захід у вигляді тримання під вартою та цілодобового домашнього арешту відповідно.

Роботи по реконструкції стартували ще на початку осені 2018 року в зв'язку зі складною екологічною ситуацією, яка склалася на адміністративному кордоні Одеської та Миколаївської областей. Всього в напрямку Чорного моря планувалося встановити більш ніж 200 паль загальною вагою в 300 тонн. Таким чином планувалося зміцнити гідротехнічну споруду з'єднувального каналу довжиною понад 160 метрів з урахуванням гідрогеологічних особливостей даної ділянки.

Джерело: 112.ua

відео по темі

Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>