Російські пранкери від імені Турчинова зателефонували гендиректору "Південмашу"

Він не виключає, що до витоку технологій виготовлення ракетних двигунів може бути причетна Росія

"Південмаш" скриншот

Російські пранкери Володимир Кузнєцов (Вован) і Олексій Столяров (Лексус), представившись секретарем РНБО Олександром Турчиновим, подзвонили гендиректору "Південмашу" Сергію Войту, передають російські "Росія-24".

Від імені Турчинова пранкери почали розпитувати Войта, яким чином технології виробництва українських ракетних двигунів могли опинитися в КНДР. Останній, думаючи, що дійсно спілкується з секретарем РНБО, почав вибудовувати версії появи у Пхеньяна комплектувальних для ракет, виготовлених за технологіями, що використовуються на конструкторському бюро "Південне".

Новини за темою: Хто міг постачати ракетні двигуни в КНДР

За його словами, "Південнне" веде співпрацю з Південною Кореєю, Росією і Китаєм, про що відомо Службі безпеки України (СБУ), не виключивши, що саме через них міг статися витік документації. Він також зазначив, що в "Південмаші" не обізнані про деталі співпраці конструкторського бюро "Південне" із зазначеними країнами.

"Ми працюємо. Ми ні з ким не працюємо майже. Ми тільки почали там з Кореєю по дрібницях. З Кореєю працює КБП (Конструкторське бюро "Південне", - ред.) наше понад 14 років. З Китаєм більше 20 років. Що вони там роблять? Я не знаю. До нас ця інформація не доходить. Про це знає СБУ, про це знає СЗР (Служба зовнішньої розвідки, - ред.), про це знає КБП. Ми туди не вхожі, чесно кажучи. Ми цим ніколи не займалися. Вони працюють з ними по всіх цих справах. Може бути, що через Китай могло піти, я так думаю. Це мої припущення. Як могло потрапити", - заявив він.

Війт додав, що в контактах з КНДР нікого з керівництва конструкторського бюро не підозрює.

"Південмаш" після сюжету, що вийшов на російському телеканалі, присвяченого бесіді Войта з пранкерами, звинуватив журналістів "Росія-24" в недобросовісній роботі.

"Південмаш" в черговий раз висловлює жаль з приводу недобросовісної роботи журналістів, що на цей раз представляють один з центральних державних каналів РФ. "Південмаш" завжди відкритий до співпраці з представниками ЗМІ і готовий відповідати на будь-які питання, що цікавлять їх питання в межах своєї компетенції", - йдеться в повідомленні прес-служби.

Як раніше повідомлялося, "Південмаш" спростував свою причетність до ракетних програмам КНДР, а також факт виробництва ракетних двигунів для Росії, звідки вони могли потрапити в Північну Корею.

Новини за темою: Автор заявив NYT Times про помилкові висновки щодо ракетного зв'язку України та КНДР

Нагадаємо, на сайті американської щоденної газети The New York Times була опублікована стаття із заголовком "Північнокорейський ракетний успіх пов'язаний з українським заводом, кажуть дослідники". У даній статті з посиланням на дослідження спеціаліста з ракетним питань в Міжнародному інституті стратегічних досліджень (International Institute for Strategic Studies, IISS) Майкла Еллемана (Michael Elleman) говориться, що останні успіхи КНДР у випробуваннях міжконтинентальної балістичної ракети "стали можливі завдяки покупкам потужних ракетних двигунів на чорному ринку, ймовірно, в українського заводу, що має історичні зв'язки з російською ракетною програмою".

При цьому прес-служба секретаря РНБО України Олександра Турчинова також спростувала це повідомлення, заявивши, що Україна ніколи не постачала ракетні двигуни і які-небудь ракетні технології КНДР.

Джерело: 112.ua

відео по темі

Новини за темою

Новини партнерів

Загрузка...

Віджет партнерів