Пивоварський вважає реальним скоротити тривалість маршруту "Шовкового шляху" до 10 діб

Чиновник зазначив, що всі юридичні деталі будуть формалізовані до кінця лютого

tsn.ua

Міністр інфраструктури Андрій Пивоварський вважає, що перший етап проекту нового "Шовкового шляху" завершено успішно. Чиновник упевнений, що скоротити тривалість маршруту до 10 діб цілком реально. Про це Пивоварський сказав в ході наради по прибуттю демонстраційного поїзда в кінцевий пункт призначення, передає прес-служба Мінінфраструктури.

"Маршрут складний і об'єднує 6 учасників, зокрема операторів контейнерного поїзда і терміналів на поромних переправах. Але логістика відпрацьована, і всі юридичні деталі будуть формалізовані до кінця лютого. Це дозволить зробити перевезення новим Шовковим шляхом дешевшими, а отже, збільшить кількість потенційних клієнтів", – підкреслив міністр.

Раніше прем'єр-міністр України Арсеній Яценюк доручив вивчити можливості скорочення тривалості рейсу за новим "Шовковому шляху" до 10 днів і зниження собівартості перевезень. Крім того, прем'єр додав, що на даний момент підписано попередній меморандум з литовськими партнерами по об'єднанню нового "Шовкового шляху" з поїздом "Вікінг".

Новини за темою: Яценюк про "Шовковий шлях": Російська транзитна блокада України провалилася

Нагадаємо, тестовий рейс нового контейнерного поїзда, який був запущений 15 січня за маршрутом Україна - Грузія - Азербайджан - Казахстан - Китай, дістався до кордону з Китаєм на 16-й день дороги – в ніч з 30 на 31 січня 2016 р.

В цілому тривалість маршруту склала 15,5 доби замість 11-12 анонсованих раніше. Затримки виникли в Чорному морі і на території Казахстану.

Станом на 1 лютого поїзд знаходився на станції "Достик". Наступним етапом буде його навантаження товарами для перевезення у зворотному напрямку.

Новини за темою: У Кабміні обговорили розвиток "Шовкового шляху" напередодні переговорів з Китаєм

Зазначимо, що поїзд у складі 10 вагонів і 20 сорокафутових контейнерів був відправлений 15 січня з Іллічівська. По маршруту він проїхав по Чорному морю і через основні станції: порт Батумі, Алят, Актау-Порт, Бейнеу, Жезказган, Балхаш-1.

Вказаний маршрут є альтернативним шляхом доставки вантажів з Заходу на Схід в обхід території РФ через Україну, Грузію, Азербайджан і Казахстан до Китаю.

Джерело: 112.ua

відео по темі

Новини за темою

Новини партнерів

Загрузка...

Віджет партнерів