Пасажири поїзда "Інтерсіті" сполученням "Одеса-Київ" їхали на підлозі або стоячи з-за браку 4 вагонів. Про це пасажири поїзда та їх близькі пишуть в соцмережах.

"Сьогодні моєму чоловікові було необхідно виїжджати з Вінниці раніше ніж нам (з робочих питань), він узяв квиток на швидкісний потяг. Виявилося, що поїзд не причепили 4 (чотири) вагони! І тепер Андрій та багато інших, включаючи дітей, їдуть стоячи (з речами, як належить). Може, хтось пояснить суть цієї казки", бажано з юридичної точки зору, тому що моя фантазія малює картини в сторону судового позову ", - заявила Марія Фабричова на Facebook.

Новини за темою: "Ласкаво просимо до Пекла", або Як соцмережі відреагували на пост "Укрзалізниці" про кондиціонери

Позов проти компанії-перевізника зібрався подавати ще один пасажир цього поїзда, передає "Оглядач".

"Поїзд" Інтерсіті "764. Замість 9 вагонів подали 5, людям пропонують сідати на вільні місця, але їх на всіх не вистачає. Багато коштує в проходах. Люди сидять по черзі, поступаються місцем жінкам і літнім людям. Wi-Fi теж немає. Поїзд дуже дорогий. Для порівняння: квиток Вінниця-Київ у звичайному плацкарті - 40-60 грн, тут - 225", - зазначив він.

Новини за темою: "Укрзалізниця" офіційно визнала, що "Дніпровагонрембуд" не несе відповідальності за вихід з ладу кондиціонера

В "Укрзалізниці" пояснили, що інцидент стався через поломки швидкісного поїзда Крюківського вагонобудівного заводу, який повинен був зробити рейс за маршрутом "Одеса - Дарниця". Про це повідомляється на сайті компанії. Залізничникам довелося замінити поїзд на інший, але з меншою пасажиромісткістю.

"Замість поїзда "Тарпан" №764 виробництва Крюківського вагонобудівного заводу у дев'ятивагонній комплектації (607 місць) з-за технічної несправності в рейс вирушив поїзд цього ж виробника на 408 місць. Цей поїзд у пятивагонной комплектації", - йдеться в повідомленні.

У компанії додали, що пасажирам, які відмовилися від поїздки були повернуті кошти.

Новини за темою: Кабмін звільнив Балчуна, керувати "Укрзалізницею" буде перший заступник міністра інфраструктури Кравцов

"Тим пасажирам, які їдуть в поїзді, але без місця, будуть компенсовані різницю вартості проїзду за незабезпечення комфортних умов подорожі. ПАТ "Укрзалізниця" та філія УЗШК просять вибачення у пасажирів за незручності і непередбачені обставини", - заявили у відомстві.

Як повідомлялося, в "Укрзалізниці" заявили, що в більшості пасажирських вагонів немає кондиціонерів.

Новини за темою: "Ви – наш герой!": Реакція соцмереж на поїздку міністра інфраструктури Омеляна в плацкарті "Укрзалізниці"