Організатори конкурсу "Міс Америка" відмовилися від проведення дефіле у купальниках

Дівчат більше не будуть оцінювати за їх фізичною формою

Гретчен Карлсон Фото з відкритих джерел

Починаючи з цього року, під час конкурсу "Міс Америка" більше не проводитиметься дефіле учасниць у бікіні. Про це в ефірі шоу "Доброго ранку, Америка" розповіла голова ради директорів організації, що володіє конкурсом, Гретчен Карлсон.

Вона нагадала, що "Міс Америка" – це не тільки змагання красунь, але ще й програма, що забезпечує дівчат стипендіями на навчання та реалізацію їхніх цілей. "Багато молодих жінок казали нам: "Ми хотіли би стати частиною вашої програми, але ми не хочемо ходити на підборах і в купальниках", - і вгадайте що? Вам більше не доведеться цього робити. А хто не хотів би знайти віру в себе, навчитися лідерству, оплатити навчання у коледжі і показати світу, якою людиною є в душі? І саме це ми зараз і будемо оцінювати", – сказала Карлсон.

"Відтепер ми відкриті, інклюзивні та прозорі, і я хочу надихнути тисячі молодих людей по всій країні прийти і стати частиною нашої програми. Ми хочемо відзначити ваші досягнення і ваші таланти, а потім нагородити вас стипендіями", – додала вона.

Карлсон також заявила, що організаційний комітет "Міс Америка" не боїться втратити телевізійні рейтинги фінального шоу через відмову від дефіле в бікіні. За її словами, конкурс в купальниках є не найпопулярнішою його частиною – глядачам більше подобається конкурс талантів учасниць.

Раніше конкурси краси неодноразово піддавалися критиці за об'єктивацію жінок. Їх організаторів звинувачували в тому, що на шоу учасниць розглядали виключно як сексуальні об'єкти і оцінювали тільки їхні зовнішні дані. Конкурс "Міс Америка 2019", в якому не буде дефіле в купальниках, відбудеться на початку вересня цього року в Атлантік-Сіті, штат Нью-Джерсі.

Нагадаємо, раніше цього року організатори телевізійного вокального шоу American Idol вирішили відмовитися від показу невдалих прослуховувань. Шоураннер конкурсу Тріш Кінан тоді заявила, що вважає поганою ідеєю виставляти на посміховисько людей, які не вміють співати. Вона також наголосила, що телевізійна аудиторія в США за останній час стала більш розумно підходити до вибору контенту.

Джерело: 112.ua

Новини партнерів

Загрузка...