Онлайн-конкуренти змушують продавців знижувати ціни на електроніку

Але не багато роздрібних мереж прагнуть інтегрувати онлайн і оффлайн бізнес

au7.ru
Продавці електронної техніки змушені знижувати ціни під тиском онлайн-конкурентів, пише "Коммерсант-Украина". Деякі з них пропонують товари за онлайновою вартістю. Інші й зовсім відмовляються від такого способу боротьби за клієнтів.

"Ми бачимо тренд на світових ринках, таких як США і Європа, де провідні мережі переплітають продажі товарів роздрібу і інтернету, і таким чином отримують більше продажів", - пояснює директор з маркетингу "Алло" Юлія Пузирьова.

Згідно з дослідженнями, близько п'ятої частини відвідувачів офлайнових магазинів в кінцевому підсумку здійснюють придбання в онлайн-магазині.

"В офлайн-магазині вони вибирають необхідний для них товар, тут же дивляться на нього ціну в інтернеті за допомогою свого мобільного пристрою. Різниця з роздрібом зазвичай становить 5-10%",- пояснює директор по роботі з роздрібом Asus Андрій Білоус.

Деякі роздрібні мережі ініціюють у своїх магазинах різні схеми інтеграції онлайн і оффлайн продажів. Інші поки не планують вводити у себе подібні пропозиції.

"За останні півроку ціни на товари в магазинах наблизилися до цін в інтернет-магазині. Навіщо вводити таку пропозицію? Зараз йде боротьба за споживача. За цей час маржинальність в середньому по ринку знизилася на 2-4 процентних пункту",- говорить співвласник мережі "Фокстрот".

Джерело: 112.ua
Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>