МЗС заплатить 85,5 тис. гривень фірмі радника Стеця за кампанію #KyivNotKiev

Вартість розроблення візуального образу кампанії з хештегом #CorrectUA і #KyivNotKiev складе 15 тис. гривень, а створення проморолика кампанії - 24,2 тис. гривень

Українські новини

Міністерство закордонних справ України заплатить фірмі "Стратком", що належить раднику міністра інформаційної політики Юрія Стеця Аліні Фроловій, 85,5 тис. гривень за кампанію #CorrectUA (#KyivNotKiev). Про це йдеться у відповіді МЗС, передають "Українські новини".

"У рамках організації і проведення онлайн-кампанії #CorrectUA між МЗС України та ТОВ "Стратком" укладено договір від 10 серпня 2018 на суму 84 тис. 450 гривень", - зазначено в повідомленні.

Зазначимо, що директором фірми є Оксана Горбач - координатор проекту "Ігри нескорених" в Україні, власником - Аліна Фролова, радник Стеця. Також зазначено, що факт надання послуг буде підтверджено актом прийому-передачі, однак поки що він не підписаний і, відповідно, оплата виконавцю не проведена.

Згідно з угодою, вартість розроблення візуального образу кампанії з хештегом #CorrectUA і #KyivNotKiev складе 15 тис. гривень, а створення проморолика кампанії - 24,2 тис. гривень.

"Створення 16 тематичних постів про випадки некоректного використання українських топонімів, передусім столиці, провідними міжнародними суб'єктами транспортної інфраструктури та ЗМІ обійдеться МЗС у 32 тис. гривень, а розміщення їх в Facebook, Twitter, YouTube і Google Network - у 14,3 тис. гривень", - зазначають у виданні.

Очікується, що розміщені в соцмережах інформаційні матеріали відображаються в стрічках новин 3,4 млн користувачів. Кампанія триватиме з 19 серпня по 19 жовтня.

Згідно зі сторінкою кампанії в Twitter на некоректне використання назви Києва звернено увагу міжнародних ЗМІ, як Reuters, BBC, Daily Mail (велика Британія), СNN (США) і Al Jazeera (Катар).

Раніше міністр закордонних справ України Павло Клімкін зазначив, що британський телеканал BBC використовував правильний варіант англомовної назви Києва.

Клімкін вважає, що іноземні ЗМІ почали правильно писати назву Києва завдяки інформаційній кампанії МЗС України.

Джерело: 112.ua

відео по темі

Новини за темою

Новини партнерів

Загрузка...

Віджет партнерів