МОЗ розділило функції керівника медзакладу на гендиректора і медичного директора

Зміни набудуть чинності з початком 2019 року

Фото з відкритих джерел

Міністерство охорони здоров'я розділило функції керівника медичного закладу на управлінські і медичні. З 1 січня 2019 року у таких закладах буде дві головні посади - генеральний директор та медичний директор, повідомляє прес-служба відомства.

"З 1 січня 2019 в Україні функції директора та медичного директора будуть чітко розмежовані: директор закладу буде займатися питаннями господарської діяльності, а медичний директор - виключно питаннями медицини. Нікого не звільнятимуть: всі головні лікарі та інші медичні працівники будуть виконувати свої функції без змін до строку дії їхніх договорів. Відповідний наказ від 31.10.2018 № 1977 затверджено в МОЗ", - йдеться в повідомленні.

При цьому уточнюється, чим саме буде займатися генеральний директор і що входить в перелік обов'язків медичного директора медустанови.

Обов'язки генерального директора медустанови

Згідно з роз'ясненням МОЗ, генеральний директор або просто директор буде займатися питаннями господарської діяльності, керувати виробничо-господарською і фінансово-економічною діяльністю установи. Зокрема до переліку його обов'язків входить:

- стратегічне планування;

- формування бюджету;

- координація роботи закладу;

- аналіз економічної ефективності;

- організація роботи та ефективної взаємодії всіх структурних підрозділів;

- забезпечення залучення коштів на інвестиційні потреби закладу тощо.

До 2022 року обіймати посаду такого директора на конкурсній основі може претендент з гуманітарною освітою, правознавець, економіст, лікар, управлінець.

З 2022 року претенденти, які не мають управлінської або менеджерської освіти в галузі знань "Управління й адміністрування" чи "Публічне управління й адміністрування", повинні додатково отримати її.

Обов'язки медичного директора медустанови

Медичний директор буде займатися виключно питаннями медицини, зокрема:

- розробкою і впровадженням системи безперервного удосконалення якості послуг у медзакладі на основі принципів доказової медицини;

- організацією надання орієнтованих на пацієнта послуг;

- координацією зовнішньої і внутрішньої взаємодії підрозділів установи охорони здоров'я;

- організацією безперервного професійного розвитку медичного персоналу;

- впровадженням сучасних методик діагностики та лікування;

- організацією медичної допомоги при надзвичайних ситуаціях;

- оцінкою якості надання медичної допомоги тощо.

Що буде з головними лікарями?

При цьому в МОЗ зазначають, що головні лікарі, які вже уклали або укладуть трудові договори до моменту, коли наказ набуде чинності (тобто з 1 січня 2019 року), будуть працювати за старою моделлю - керувати й адміністративними, і медичними процесами - до терміну, визначеного в договорі.

Після завершення терміну дії договору головні лікарі зможуть пройти конкурс як на посаду генерального директора, так і на посаду медичного директора закладу охорони здоров'я.

Джерело: 112.ua

відео по темі

Новини за темою

Новини партнерів

Загрузка...

Віджет партнерів