banner banner banner

Марчук: На місці авіакатастрофи працюють фахівці, "які знають, що треба забрати, знищити або спалити на місці"

Екс-глава СБУ зазначив, що перебування "чорних скриньок" в руках заінтересованої сторони може звести до нуля цінність їх показань

Facebook
Бойовики не пускають до місця авіакатастрофи міжнародних та українських фахівців, так як там працюють експерти, які знають, що треба забрати, знищити або спалити на місці". Про це на своїй сторінці в Facebook написав екс-глава СБУ, колишній прем'єр, колишній міністр оборони і секретар РНБО Євген Марчук.

Новини за темою: Незважаючи на остаточну анексію Криму, його ще можна повернути, - екс-глава СБУ Марчук

Нижче наводимо текст Марчука про вимоги до розслідування катастрофи Boeing:

"Кілька слів для тих, кого цікавлять розслідування авіакатастроф. Той, хто займався розслідуванням авіакатастроф подібного роду (а мені доводилося двічі) відразу вам скаже, що тривале перебування так званих "чорних ящиків", а їх повинно бути як мінімум два, в руках заінтересованої сторони може звести до нуля цінність їх показань. Або взагалі може дати помилковий слід. Фахівці це добре знают.Не можу і не повинен розкривати деталі.

Друге. Насильницьке вилучення бойовиками 28(?) тіл загиблих авіапасажирів може свідчити про те, що прибув інструктор і вказав, які саме тіла треба вилучити. А це тіла, у яких при поверхневому огляді можна припустити, що в них можуть бути уламки ракети або боєприпасу, який збив літак. То є незаперечні докази. Металознавча і материаловедческая експертизи дають у таких випадках неспростовні докази.

Крім цього легко встановлюється місце конкретного пасажира по проданим квиткам, і якщо він був пристебнутий до крісла, а таких було дуже багато, то за характером (кут проникнення осколків) легко встановлюється початкова точка розльоту осколків, тобто точка вибуху. А якщо такі проникаючі поранення виявлені у багатьох пасажирів і точно встановлено їх місце в літаку, а це не проблема, то початкова точка розльоту осколків (тобто точка вибуху) визначається з точністю до сантиметрів.

Крім цього всі впали частини літака повинні бути знайдені і, особливо, частини фюзеляжу. Вони фахівцями прикріплюються на спеціальний каркас, який один в один повторює фюзеляж літака. Це дуже важлива частина роботи. В результаті дуже легко і абсолютно точно встановлюється місце на корпусі і розмір ураження літака. Потім зіставляються кути руху літака і кут ураження (місце на корпусі) і розмова екіпажу між собою і з землею (один "чорний ящик") і запис телеметрії всіх систем літака (інший "чорний ящик"), а далі справа техніки. За розміром руйнування встановлюється потужність заряду (БЧ), а у "БУК" -а вона відома і траєкторія польоту ракети, вміст цього боєприпасу (є його осколки або бойова начинка в тілі або речі постраждалих і в деталях корпусу).деякі боєприпаси влаштовані так, що вони не потрапляють у корпус, а вибухають поруч з літаком або над ним і вражають (прошивають) весь літак спеціальної осколкової начинкою або сталевими кульками до шарикопідшипниках ( так в С-200). Хоча для розслідування це не має ніякого значення.

Я думаю, що терористи не дарма не пускають наших і міжнародних фахівців до місця трагедії ( а це 25 квадратних кілометрів) і відвезли тіла багатьох загиблих. Там працюють інші фахівці, які добре знають, як розслідуються такі авіакатастрофи і знають, що треба забрати, знищити або спалити на місці (мовляв, ну воно ж згоріло). Викрадений поспішно "БУК", блокування доступу фахівців до місця трагедії, маніпуляція з "чорними ящиками" (взагалі-то вони не чорного кольору) все це сверхочевидные спроби перешкодити об'єктивному розслідуванню.

Тут я виклав десятитисячну частку того, що розслідується у таких випадках. Росія має величезний досвід таких розслідувань. Але міжнародний досвід таких розслідування набагато перевершує російський. Росія чудово розуміє, що якщо міжнародне розслідування отримає все необхідне для встановлення істини, то висновки будуть для неї плачевні. Вже не кажучи про те, що Росія як країна віддала в руки терористів високоточна зброя".

Відповідно словами "Донецької народної республіки" зазначили, що готові передати "чорні ящики" збитого Boeing в Донецькій області експертів міжнародної комісії.

Нагадаємо, Boeing був збитий в Донецькій області України в четвер увечері ракетою, випущеною, за даними США, з району бойовиків.

Детальніше про катастрофі Boeing читайте тут 112.ua.

Джерело: 112.ua
Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>