МАН отримала можливість поширювати свої педагогічні практики серед країн-учасниць ЮНЕСКО, – Станіслав Довгий

"Робота потребуватиме поглиблення міжнародної діяльності, сприятиме прямим контактам українських дітей і вчителів із зарубіжними колегами, допомагатиме розвитку освітньої дипломатії", - говорить президент МАН

Президент Малої академії наук Станіслав Довгий пресс-служба

Президент Малої академії наук Станіслав Довгий 112

Статус Центру 2 категорії, наданий МАН 13 жовтня 2017 року Виконавчою радою ЮНЕСКО, сприятиме розвитку освітньої дипломатії. Про це в інтерв’ю "Дзеркалу тижня" розповів президент Малої академії наук Станіслав Довгий.

За його словами, "висока оцінка нашої діяльності покладає на МАН відповідальність щодо поширення розроблених в Україні педагогічних практик серед країн-учасниць ЮНЕСКО. Ця робота потребуватиме поглиблення міжнародної діяльності, сприятиме прямим контактам українських дітей і вчителів із зарубіжними колегами, допомагатиме розвитку освітньої дипломатії".

Зокрема у рамках співпраці з ЮНЕСКО, громадською спілкою EuroJAS, а також Африканською радою в Україні МАН розвиватиме партнерські стосунки з державними та недержавними організаціями Африки в галузі наукової освіти.

Довгий розповів про здобутки Малої академії наук, на базі якої діє найпотужніша учнівська лабораторія в позашкільній освіті Східної Європи та країнах СНД. Найбільш вагомі заходи МАН було включено до Програми діяльності Кабінету міністрів України та Стратегії сталого розвитку "Україна–2020". Серед них - Всеукраїнський конкурс-захист науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України. Цей конкурс є базою для відбору найбільш здібних дітей до участі у міжнародних програмах: наукова школа з фізики для школярів на базі Європейської організації ядерних досліджень ЦЕРН (Женева, Швейцарія), наукова школа з біохімії для школярів на базі Експериментальної лабораторії для молоді X-lab (Геттінген, Німеччина) тощо.

Крім того, протягом останніх років учні МАН завойовували призові місця і нагороди на міжнародній конференції ICYS, міжнародній олімпіаді екологічних проектів INESPO, Олімпіаді геніїв - Genius Olympiad, Intel ISEF, EUCYS (конкурс молодих вчених Європейського Союзу), Stockholm Water Prize, міжнародному конкурсі International Brain Bee Competition та ін.

Довгий підкреслив ключову заслугу в отриманні МАН статусу Центру 2 категорії ЮНЕСКО педагогічних і науково-педагогічних працівників Академії. "Сьогодні загальна кількість педагогів та науковців, що працюють з обдарованими дітьми, становить понад 6,5 тис., серед яких близько 1,5 тис. викладачів є кандидатами наук, 300 – докторами наук. Це ціла армія однодумців", - зазначив він.

Також президент МАН відзначив внесок в отримання високого статусу Академії її партнера – комунікаційної платформи "Європейська мала академія наук" EuroJAS. Її ініціатори, зазначив Довгий, поставили перед собою амбітну місію сприяти обміну досвідом між відомими вченими й молоддю, між міжнародними науковими установами і МАН. Серед спільних проектів з EuroJAS він назвав "Лекції майбутнього" - відкритий діалог юних науковців з ученими, які завдяки своїй праці досягли світового визнання.

Нагадаємо, 13 жовтня Виконавча рада ЮНЕСКО одноголосно підтримала надання Малій академії наук статусу Центру 2 категорії ЮНЕСКО. Процедура підписання Угоди відбудеться у грудні 2017 – січні 2018 р. після завершення 39-ї сесії Генеральної конференції ЮНЕСКО, яка затвердить рішення 202-ї сесії Виконавчої ради.

Джерело: 112.ua

відео по темі

Новини за темою

Новини партнерів

Загрузка...