Лубківський переконаний, що від самого початку кібератак треба було створити кризовий центр

Таким чином, можна було б одразу збирати інформацію і давати поради, що робити у випадку хакерської атаки

Фото з відкритих джерел

Від самого початку кібератаки треба було створити кризовий або call-центр: так можна було б одразу збирати інформацію і повідомляти, що робити у випадку хакерської атаки. Таку позицію висловив надзвичайний і повноважний посол Маркіян Лубківський у коментарі "112 Україна".

"Я б з перших моментів, як стало відомо, СБУ підтвердила, що ця атака розвивалася у декілька етапів, треба було негайно створити або кризовий центр, або call-центр, який би одразу збирав інформацію і давав поради, що робити у таких випадках. Очевидно, що фахівці СБУ, мабуть, виїхали до тих установ, які було уражено кібератакою… Потрібно посилювати кібернапрям і законодавчо, і інтелектуально, і фінансово", - сказав Лубківський.

Як повідомлялося раніше, 27 червня невідомий вірус вразив мережі низки великих компаній, у тому числі й великих державних. Атака почалася практично одночасно близько 11:30. Вірус поширився дуже швидко. Проявляється у відмові роботи комп'ютерів на платформі Windows. Перевантажується і зашифровується.

У зв'язку з цим Рада нацбезпеки ухвалила рішення щодо посилення заходів контртерористичного і контррозвідувального режиму в Києві та регіонах України. Зі свого боку, Нацполіція відкрила кримінальне провадження за статтею "Втручання в роботу електронно-обчислювальних приладів або комп’ютерних мереж".

Джерело: 112.ua

відео по темі

Новини за темою

Новини партнерів

Загрузка...