banner banner banner

Кримськотатарський телеканал АТR відновив свою роботу в Інтернеті

Згідно з чинним у Криму російським законодавством, проект не повинен виглядати як телевізійне мовлення

ATR

Кримськотатарський телеканал АТR, який 1 квітня припинив мовлення в анексованому Криму через відмову Роскомнагляду зареєструвати його, відновив свою роботу в Інтернеті. Про це повідомляє "Російська служба BBC".

Як повідомив у своєму Facebook редактор каналу Роман Спиридонов, новини інформаційної служби телеканалу Zaman та їх сюжети можна буде побачити на офіційному сайті ATR і на сайті інтернет-видання "15 хвилин", що входить у медіахолдинг ATR.

Відзначено, що вся редакція телеканалу працює у Сімферополі. За той час, що канал не міг мовити, були підготовлені документальні проекти про кримських татар, про перших репатріантів і про дітей війни.

Телеканал планує готувати таку ж кількість відеоконтенту, як і раніше, коли новинний випуск складався з 12 сюжетів.

При цьому заступник гендиректора ATR з інформаційної політики Ліля Буджурова підкреслила, що, згідно з чинним у Криму російським законодавством, проект не повинен виглядати як телевізійне мовлення.

"Наприклад, у відео не можуть звучати такі слова як: "у нашому ефірі", "у нашій програмі", не може бути запису зі студії", - сказала вона.

Новини за темою: У Роскомнагляді заявили, що мовлення телеканалу ATR припинене за ініціативи власника

Однак заступник гендиректора телеканалу не заперечує наявності проблем з місцевою владою. "Нас не скрізь пускають, акредитуватися в кримський парламент або раду міністрів не виходить", — зазначила Буджурова.

"Так, у нас немає ліцензії на мовлення та реєстрації в Роскомнагляді, але інтернет-інформування їх і не передбачає. Тому ми будемо переконувати всіх, що ми маємо право бути присутнім на всіх важливих заходах в Криму, в тому числі офіційних. Ми даємо сигнал нашому глядачеві: ми тут, і ми живі-здорові", — заявила вона.

Раніше повідомлялося про те, що ATR з 1 квітня припинив мовлення. До кінця березня йому не вдалося зареєструватися як ЗМІ, згідно з російським законодавством. Телекомпанія кілька разів подавала документи, але їх повертали назад з різних причин.

Додамо, що без російської реєстрації залишилися також радіостанції "Мейдан" і "Лідер", інтернет-видання "15 хвилин" та інформаційне агентство QHA. На думку голови Меджлісу кримськотатарського народу Рефата Чубарова, "влада" Криму може створити "фейковий канал ATR", який буде їм повністю підконтрольний.

Джерело: Русская служба ВВС

відео по темі

Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>