В. о. керівника "Укрзалізниці" в інтерв'ю "Економічній правді" позначив "напрями боротьби з крадіжками, неефективністю і надмірним впливом політики".

"На великому рівні — закупівлі і пов'язані з цим питання. Наступний момент — ми відмовилися від практики підняття ціни за договорами поставки дизеля. Також великий обсяг крадіжок у вантажних і пасажирських перевезеннях", - сказав тимчасовий голова УЗ, але засумнівався в тому, що масштаби крадіжок обчислюються мільярдними сумами.

Раніше колишній перший заступник міністра інфраструктури Володимир Шульмейстер оцінював корупцію в УЗ на рівні 2 млрд доларів США на рік, а сам міністр інфраструктури Володимир Омелян говорив про 15 млрд грн на рік. "Не можу уявити, щоб був такий обсяг крадіжок та неефективності", - сказав Кравцов.

Крім того, Володимир Омелян раніше повідомляв про проведення 50 обшуків у справах про корупцію в УЗ. "Підозрюються громадяни Дубневичі, Михальчук, Костюк та інша весела гоп-компанія", — написав він на своїй сторінці в Facebook. У той же час Кравцов в інтерв'ю ЕП повідомив, що йому нічого не відомо про відкриті кримінальні справи проти нинішніх менеджерів УЗ.

Також Євген Кравцов заперечує, що проходив погодження на посаду у голови транспортного комітету Ярослава Дубневича, з яким асоціюють корупцію в закупівлях УЗ. "Треба розуміти, що Ярослав Дубневич — голова транспортного комітету, Богдан Дубневич — в комітеті з питань бюджету Верховної Ради. Це органи, які формально мають інструментарій у частині запитів взаємодії з УЗ. Тому говорити, що компанія існує абсолютно безприв'язно до них, не можу", - прокоментував Кравцов вплив братів Дубневичів на залізничну монополію.