Дніпряни вимагають від президента й уряду нову злітну смугу, - ЗМІ

Відповідна петиція розміщена на сайті президента

Президента України Петра Порошенка просять надати бюджетне фінансування на реконструкцію злітно-посадкової смуги (ЗПС) в Дніпрі - державної частини кошторисної вартості будівництва нового аеропорту. Про це йдеться у відповідній петиції на сайті президента, пише "РБК-Україна".

Як зазначено в петиції, нинішня ЗПС міжнародного аеропорту "Дніпро", побудована у 50-60-х рр. минулого століття, перебуває в жалюгідному стані, оскільки її останнє оновлення проводилося близько тридцяти років тому.

"Покриття (злітно-посадкової смуги) знаходиться в критичному стані і вичерпало свій експлуатаційний ресурс. Верхній шар льотного поля має значні пошкодження. Жителі та гості міста скаржаться на поганий сервіс, завищені ціни. Туристичні компанії складають маршрути для своїх клієнтів з місцем вильоту із Запоріжжя чи Києва. Однак жителям Дніпра та області було б набагато зручніше літати з рідного міста", - йдеться в тексті звернення на сайті президента.

Автори петиції звертають увагу, що питання про реконструкцію та розвиток міжнародного аеропорту "Дніпро", модернізацію його аеровокзального комплексу обговорюється з 2013 року. Але через відсутність державного фінансування на будівництво сучасної злітно-посадкової смуги повітряні ворота Дніпра досі становлять собою гнітюче видовище.

"Аеропорт Дніпра є міжнародним, але його зовнішній вигляд і технічний стан не відповідають цьому статусу й залишають бажати кращого. Просимо здійснити фінансування з державного бюджету на реконструкцію і модернізацію або будівництво нової злітно-посадкової смуги аеропорту міста Дніпро у розмірі 2,7 млрд грн", — йдеться у зверненні.

Автори петиції нагадують, що вже сьогодні є інвестор, який готовий фінансувати реконструкцію чи побудувати новий термінал.

Група DCH заявила про готовність вкладення інвестицій у реконструкцію чинного терміналу та/або будівництво нового в аеропорту, за умови, що за рахунок державних коштів буде проведена реконструкція аеродромного комплексу.

Як відомо, вищезазначена організація в рамках підготовки до проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу провела будівництво нового терміналу в Міжнародному аеропорту "Харків".

У DCH підтверджують, що готові оперативно приступити до робіт в аеропорту Дніпра, оскільки врегулювали всі юридичні питання, пов'язані з правом власності на чинний термінал, і мають усі необхідні фінансові, матеріальні, організаційні та кадрові ресурси.

"Я б взяв 2,5-3 роки – з моменту, як тільки перша лопата застромиться. Я думаю, три тисячі робочих на об'єкт ми можемо вивести. Надмірностей ми не будемо влаштовувати, але не пошкодуємо грошей (десь близько 60-70 млн доларів). Як тільки перша гривня від держави прийде, відразу застромиться перша лопата… Якщо держава не виділить гроші на фінансування будівництва смуги і перонів, то я не почну будівництво (аеровокзалу). Безглуздо будувати термінал у чистому полі. Це, знаєте, як залізничну станцію побудувати без підведених рейок", — розповів нещодавно президент і власник групи DCH Олександр Ярославський, коментуючи свою готовність взяти участь у проекті з модернізації міжнародного аеропорту Дніпра.

Раніше депутати міськради Дніпра підтримали петицію містян про будівництво нового аеропорту і звернулися до Кабінету міністрів України з проханням виділити кошти з держбюджету на реконструкцію злітно-посадкової смуги аеродрому.

У своєму зверненні депутати міськради Дніпра відзначили, що місто, будучи великим діловим і промисловим центром України, "залишається без належного авіасполучення", а "переліт з Дніпра в Київ коштує дорожче, ніж переліт з Києва в Копенгаген або Лондон, тим часом як сам аеропорт закритий для більшості перевізників, скоротив кількість рейсів, а його неналежний стан згубно впливає на економічний розвиток міста, регіону і країни в цілому".

Таким чином, депутати міськради Дніпра підтримали ініціативу мера міста Бориса Філатова, який виступає за залучення приватного інвестора для зведення сучасного терміналу аеропорту і домагається, щоб уряд виділив гроші на реконструкцію злітно-посадкової смуги, що перебуває в державній власності.

"Злітної смуги немає. Вона в жахливому стані, - описав стан аеропорту Дніпра в одному зі своїх інтерв'ю Володимир Омелян, міністр інфраструктури України. - Потрібно будувати нову. Термінал там теж поганий. Публічне зобов'язання про те, що готовий побудувати термінал за свій рахунок, дав Ярославський. Держава починає будувати злітну смугу, Ярославський — термінал".

Міжнародний аеропорт Харкова, поряд з іншими об'єктами інфраструктури міста, був побудований групою компаній DCH Олександра Ярославського в рамках підготовки "першої столиці" до проведення Чемпіонату Європи з футболу в 2012 році (Євро-2012). Загальний обсяг інвестицій бізнесмена в проект, включаючи будівництво нового аеровокзального комплексу та реконструкцію старого, склав понад 107 млн доларів. Держава інвестувала порівнянну суму в реконструкцію аеродрому, що перебуває в держвласності.

Зараз Міжнародний аеропорт "Харків" входить в авторитетний міжнародний рейтинг ACI EUROPE, який складає Міжнародна рада аеропортів. Сьогодні в переліку авіакомпаній, що здійснюють регулярні міжнародні авіарейси з Харкова, лідери міжнародних пасажирських авіаперевезень, серед яких Wizz Air, Turkish Airlines, Georgian Airlines, SkyUp, JoinUp, FlyDubai тощо.

Джерело: 112.ua

відео по темі

Новини за темою

Новини партнерів

Загрузка...

Віджет партнерів