Ремонт дороги
З відкритих джерел
Ремонт доріг у Закарпатській області значно гальмує відсутність залізничних вагонів і локомотивів для перевезення витратних матеріалів для виробництва асфальту. Про це повідомляється на офіційному сайті Геннадія Москаля.

"Мало того що цього місяця Мінфін усупереч законодавству відібрав від нас левову частку грошей з "дорожнього експерименту", який є єдиним джерелом для капітального ремонту доріг на Закарпатті, тепер роботи зупиняються через відсутність вагонів і локомотивів", – заявив голова Закарпатської ОДА Геннадій Москаль.

Цю проблему Москаль озвучував ще в 2016 році, пояснюючи, що ввезення асфальтової крихти на вантажівках є економічно недоцільним.

Голова Закарпатської ОДА зазначає, що в області є сучасні асфальтобетонні заводи, які здатні виробляти необхідну кількість сировини, але не можуть цього зробити, бо "Укрзалізниця" не надає вагонів на доставляння витратних матеріалів з інших областей України. Якщо знаходиться кілька вагонів, то немає локомотивів, які тепер використовуються тільки для експортно-імпортних перевезень.

Новини за темою: Гройсман пообіцяв 40 млрд грн на ремонт українських доріг у 2018 році

"Врешті-решт за "польські експерименти" в "Укрзалізниці" має хтось відповісти, інакше складається враження, що робота блокується навмисно і триває відвертий саботаж! Дійшло до того, що румунські компанії, які зайшли цього року на Закарпаття, домовляються про доставляння асфальту вантажівками з Румунії, щоб не зірвати контракти і встигнути виконати роботи до настання морозів. Я направив прем’єр-міністру України Володимиру Гройсману телеграму з проханням терміново втрутитися в ситуацію і навести на "Укрзалізниці" лад", - розповів Геннадій Москаль.