Через Антимонопольний комітет реконструкція Шулявського шляхопроводу опинилася під загрозою зриву

З відкритих джерел

Реконструкція Шулявського мосту в Києві йде ударними темпами. За минулий місяць будівельники встигли майже повністю демонтувати аварійну конструкцію, їм залишилося зняти тільки один проліт. Втім, далеко не факт, що на місці старого мосту обов'язково з'явиться новий. Як би дивно це не звучало, але питання завершення найгучнішого на сьогодні інфраструктурного проекту столиці залежить від Антимонопольного комітету України.

Про це стало відомо від будівельників, які 25 квітня залишили роботу, щоб прийти на пікет під будівлю АМКУ. Причиною був розгляд комітетом питання про накладення штрафу на компанію "Північно-український будівельний альянс" - ту саму, що зараз займається ремонтом "втомленого" мосту.

З відкритих джерел

В Антимонопольному комітеті, з 2015 року очолюваному Юрієм Терентьєвим, запідозрили, що "Північно-український будівельний альянс" при участі в тендерах на будівництво міг вступити в змову з іншим учасником. У компанії заявляють, що причини таких підозр надумані. За словами юристів, майже за рік розгляду питання АМКУ отримав детальні роз'яснення по кожному пункту претензій, але ця аргументація досі залишається непочутою. Ймовірною причиною такої поведінки Антимонопольного комітету учасники пікету вважають бажання чиновників вибити хороші "відступні" від будівельної компанії за вирішення проблемного питання. Звинувачення в бажанні незаконно збагатитися адресують і безпосередньо Юрію Терентьєву, який в минулому вже опинявся в низці скандалів і викликало відкрите невдоволення прем'єра Володимира Гройсмана, генпрокурора Юрія Луценка і міністра внутрішніх справ Арсена Авакова.

Так чи інакше, якщо комітет Терентьєва прийме рішення не на користь "Північно-українського будівельного альянсу", компанії загрожує штраф до 160 мільйонів гривень. І незважаючи на те, що тендер на будівництво Шулявського мосту в цьому випадку не буде скасований, продовження робіт стане неможливим. На мітингу під АМКУ представники компанії заявили, що виплата такої колосальної суми неминуче призведе до банкрутства підприємства. Відповідно, продовжити і закінчити будівельні роботи підрядник не зможе.

Тобто існує ризик не просто збільшення строків реконструкції Шулявського мосту, а повного заморожування проекту на невизначений термін. А через можливе банкрутство компанії постраждають не тільки її працівники, які залишаться без роботи і зарплат. Рішення АМКУ відіб'ється на всіх жителів Києва, яким доведеться якось уживатися з колосальними пробками, що утворилися через відсутнысть важливої транспортної розв'язки.

Важливо, що одним Шулявським мостом справа при цьому не обмежиться. "Північно-український будівельний альянс", - генпідрядник будівництва цілого ряду інфраструктурних проектів у Києві. Серед них – і реконструкція Гімназії №59 імені Бойченка, і будівництво нового корпусу Національного інституту серцево-судинної хірургії імені Амосова. Тобто, у разі прийняття рішення АМКУ про стягнення штрафу кияни не отримають не тільки довгоочікувану розв'язку, але і навчальні місця, і важливий об'єкт медичної сфери.

Джерело: 112.ua

відео по темі

Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>