Британський медіарегулятор звинуватив "Росія сьогодні" у необ'єктивному висвітленні подій в Україні

Раніше британська телекомпанія ВВС виграла справу проти російського телеканалу, який звинуватив її в інсценуванні репортажу із Сирії

rian.com.ua

Британський медіарегулятор Ofcom звинуватив російський телеканал "Росія сьогодні" (RT) в необ'єктивному висвітленні подій в Україні. Про це повідомляє "ВВС-Україна".

"Ofcom зазначив, що у випуску програми Truthseeker були "серйозно порушені" принципи мовлення. Цей випуск, який називався "Геноцид на сході України", містив твердження про те, що влада України навмисно обстрілює цивільне населення на сході країни, вбиває і катує журналістів та вчиняє інші дії, включаючи розп'яття немовлят. Збройні сили України були звинувачені в "етнічних чистках", їх порівнювали з нацистами під час Другої світової війни", - йдеться в повідомленні.

Ця програма, за словами регулятора, "була абсолютно незбалансованою і необ'єктивною".

Новини за темою: Порошенко доручив РНБО виключити журналістів ВВС із санкційного списку

Також повідомляється, що справу проти RT виграла велика британська компанія ВВС, яку російський телеканал звинуватив в інсценуванні подій у Сирії. Головний редактор RT Маргарита Симоньян заявила, що "шокована і розчарована рішенням Ofcom".

Нагадаємо, провладні російські телеканали неодноразово піддавалися критиці за необ'єктивне висвітлення інформації. Україна раніше заборонила акредитацію деяких російських ЗМІ. Крім того, відомих своєю упередженістю журналістів не пускають до країн Європи. Так, раніше журналістку "Росія сьогодні" не пустили до Естонії.

Джерело: ВВС-Україна

відео по темі

Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>