АТБ спростовує продаж продуктів із Луганської області

Причиною скандалу стала банальна технічна накладка

RAU

Мережа супермаркетів АТБ не купує ніяких продуктів у підприємств, які перебувають на непідконтрольній Україні території Донецької та Луганської областей. Про це повідомила ресурсу RAU начальник відділу зв'язків з громадськістю та ЗМІ корпорації АТБ Ганна Лічман, коментуючи інформацію низки ЗМІ, що в магазинах мережі продаються яйця, вироблені на птахофабриці "Червоний прапор" Луганської області.

"Ми не працювали і не працюємо з юрособами, які перебувають у непідконтрольних Україні окремих районах Донецької та Луганської областей, — підкреслила Лічман. – Після появи повідомлення, що в нашій мережі продаються товари з окупованих територій, було проведена перевірка, і з'ясувалося, що під час друкування етикеток товару припустилися технічної помилки". За її словами, до початку трагічних подій на Донбасі мережа дійсно закуповувала яйця у птахофабрики "Червоний прапор" у Луганській області. Однак з початком бойових дій всілякі контакти з підприємством перервалися, і вже понад півтора року АТБ не купує в них товар.

"Ба більше, через дії сепаратистів птахофабрика перестала існувати, тому стверджувати, що ми закуповуємо у неї яку-небудь продукцію, просто абсурдно", — додала Лічман. На підтвердження слів мережа надала копію відповіді компанії "Імперово Фудз", якій належало підприємство в Луганській області.

RAU

Як розповіла представник ритейлера RAU, причиною скандалу стала банальна технічна накладка. Зараз мережа закуповує яйця у птахофабрики "Червоний прапор" з Кіровоградської області. Повний збіг назв і людський фактор призвели до того, що помилково було роздруковано і наклеєно на упаковки етикетки зі старої бази даних, тобто птахофабрики з Луганської області. "Дивує, що багато інтернет-видань поспішили розповсюдити інформацію про співпрацю АТБ з компанією, що перебуває на окупованих територіях, — нарікає Ганна Лічман. – Якщо б до нас заздалегідь звернулися за коментарем, подібного непорозуміння не сталося б".

RAU

Як нагадує ресурс RAU, мережа АТБ належить до числа таких, що найбільше постраждали від дій сепаратистів. Ще в 2014 р. ряд торгових точок компанії було "націоналізовано" разом з усім товаром і виручкою, що була в магазинах. Тоді генеральний директор АТБ Борис Марков оцінив втрати від "націоналізації" більш ніж у мільярд гривень.

Джерело: RAU

відео по темі

Новини за темою

Новини партнерів

Загрузка...

Віджет партнерів